Girl crush: Gilda Ambrosio

autor Dubravka Kovačević
600x600 4

Profil ove jedinstvene IT devojke broji nešto više od 718k pratilaca, dok je istovremeno ubrajaju u top 10 modnih influenserki današnjice i to na globalnom nivou. Rođena je u Napulju i ponosna je Italijanka, sa trenutnim prebivalištem u Milanu, što je logičan izbor jer je u pitanju modni epicentar. Za sebe kaže da je moda od uvek bila njena opsesija i urođena ljubav, s obzirom da je odrastala u porodičnom butiku, uživajući da eksperimentiše i presvlači lutke iz izloga.

View this post on Instagram

A post shared by Gilda (@gildaambrosio)

View this post on Instagram

A post shared by Gilda (@gildaambrosio)

Njen možda do sada najveći iskorak u modnom svetu je kada je sa prijateljicom Giorgiom Tordini osnovala brend koje je brzinom svetlosti postao kultna cool girl etiketa. Te 2016. godine momentalno su osvojile fashion publiku svojom razigranom i odvažnom estetikom.

Ovaj dinamični dizajnerski duo, postao je zvezda street style-a, osavremenjivajući i rekonstruišući pojam „kućnog šik ogrtača“ kao odevnog predmeta koji je na mnogim listama želja. Ovakvom vrstom inovacija privukle su veliku pažnju medija koji ih svrstavaju u tzv. modne specijalitete. The Attico je dostupan u više od 140 ekskluzivnih multibrend radnji širom sveta.

Reklo bi se da su obe dizajnerke unele svoje oprečne pristupe modnoj estetici. Gilda favorizuje smeli i eklektični izražaj, dok je Giorgia više okrenuta ka klasici i minimalizmu. Zbog toga se savršeno uklapaju i šire interesnu grupu, nelimitiranu stilovima i godinama. Dakle, proizvele su bezvremenski brend sa luksuznim akcentom na svakodnevnu modu.

Ideologija naše IT devojke jeste da ne morate ekstravagantne i posh komade čuvati samo za posebne prilike, sasvim je ok obući svilenu slip haljinu ili kimono od satenaste svile, kao dnevnu varijantu koju možete uklopiti sa baršunastim gležnjačama sa kaiševima.

Ona svakako glamur nosi uvek sa sobom, bilo da je to u detaljima, krznenim jaknama ili futuristički dizajniranoj obući jarkih boja.

Jednom prilikom je izjavila da je fashion industrija samo podijum za lansiranje u sferu lifestyle-a, što je i misija ovog dvojca. Možemo očekivati da će u skorijoj budućnosti The Attico postati baš lifestyle brend koji će na način na koji formira estetiku odeće, obuće i modnih dodataka proširiti priču na nameštaj i knjige. Verujemo da se imperija ove IT devojke neće ograničiti samo na modnoj sferi, sudeći po nenormalnoj brzini kojom estetika ove influenserke osvaja srca širom planete.