Očekivani i neočekivani (modni) parovi uvek su razlog za uzbuđenje, a ovo proleće već obećava iako je tek kraj januara. Od sportskih mikseva u kojima ćemo želeti da živimo 24/7 (i mi i naši ljubimci!) pa sve do Saint Laurent boho garderobe iz sna, ovo je prvi talas saradnji modnih kuća za ovu godinu. U duhu demokratije, pronaćićete i komade za svaki budžet. Ostaje nam samo da sačekamo datume puštanja u prodaju.
Saint Laurent x MyTheresa
Od danas, 27. januara, luksuzna e-commerce platfroma Mytheresa ekskluzivno pušta u pretprodaju odabrane unisex modele iz prolećne kolekcije brenda Saint Laurent. Ovaj poseban događaj obeležava puštanje u rad nove stranice za prodaju muške garderobe Mytheresa Men, a komadi koji će nam biti dostupni su rodno neutralni i otelotvorenje slobodnog duha i pariske nonšalancije. Kreativni direktor brenda Saint Laurent, Anthony Vaccarello, je ovom prilikom reinterpretirao klasike poput sakoa sa dvorednim kopčanjem, uskih pantalona od kože i žakara i svilenih bluza. Četiri looka predstavljena su u editorijalu snimljenom u pustinjama Kalifornije koji potpisuje fotografkinja Marlene Marino i u kom su uloge modela dodeljene Lennonu Gallagheru (sinu Liama Ghallagera) i Tes Linnenkoper.
„Sport the Unexpected“ Khalid x Reebok
Tajming je savršen: nekoliko dana pred dodelu nagrada Grammy, pevač i tekstopisac Khalid, koji u trogodišnjoj karijeri ima čak šest nominacija za ovu prestižnu nagradu, objavio je svoju dizajnersku saradnju sa gigantom sportske mode, brendom Reebok. Khalid je zauzeo muzičku arenu na juriš i postao sinonim za inventivnost i originalnost. Logična saradnja između njega i sportskog i lifestyle brenda Reebok nametnula se sama preko vrednosti koje i jedna i druga strana drže na najvišem mestu, a to su kreativnost i individualnost. O kampanji za ovo proleće „Sport the Unexpected“ Khalid je izjavio: “Veoma sam uzbuđen što ću sarađivati sa Reebokom. Sviđa mi se način na koji ovaj brend vešto kombinuje vintage klasike sa modernim, gotovo futurističkim detaljima, a to je stil koji i ja najviše volim. Nadam se da ćemo zajedničkim snagama uspeti da inspirišemo nove generacije da budu ono što jesu i da se ne plaše da rizikuju.” Khalid obožava životinje pa je u kolekciju uključio i posebno dizajnirane trenerke za pse, kako bi sa svojim omiljenim ljubimcem, mešancem po imenu Maui, uvek mogao da bude „u kompletu“.
H&M x Helena Christensen
U portfoliju Helenae Christensen, jedne od originalnih supermodela iz devedesetih, danas stoje i zanimanja fotografkinja, kreativna direktorka i aktivistkinja. Ona je odavno zauzela svoje mesto iza objektiva i izgradila ime i na tom polju svojim oštrim okom i upečatljivom estetikom, a koliko je uspešna govori i činjenica da se njen potpis našao i na jednoj od prošlogodišnjih naslovnih strana magazina Vogue sa Bellom Hadid. Za H&M, Helena je okrenula svoj objektiv ka cveću, a njene izražajne fotografije našle su se na ograničenoj seriji majica i dukseva. Bela, siva i crna čine savršenu pozadinu za modele koje je razvio dizajnerski tim kuće H&M u stilu devedesetih. Kampanju za kolekciju snimila je sama Helena i svoje jedinstveno iskustvo opisala rečima: “Bilo je zabavno iskustvo sarađivati sa H&M-om. Ne samo zato što sam bila u mogućnosti da vidim kako moje fotografije dobijaju jedan nov život u obliku stvari već i zato što sam mogla da ih vidim kroz svoj objektiv kada sam radila fotografije za kampanju. Želela sam da „uhvatim“ generaciju sutrašnjosti i da ih ohrabrim da budu ono što jesu tako što ću dozvoliti da njihove ličnosti zablistaju“. Kolekcija H&M x Helena Christensen biće u prodaji od 30. januara u odabranim H&M prodavnicama u Srbiji i svetu.