Ne dozvolite da vam bilo šta prođe „ispod radara“ – otkrivamo vam brendove autentičnog dizajnerskog potpisa, koji mogu da inspirišu vaš stil odevanja, obogate vaš ukus i prošire vam (modne) vidike ka nekim novim formama, idejama, perspektivama. Ovoga puta, predstavljamo vam brend St. Agni.
U pitanju je australski dizajnerski studio koji istražuje savremeni pristup odevanju kroz promišljen dizajn i precizno krojenje, odražavajući minimalističku estetiku.
Njihova vizija je proizašla iz ideje o dizajniranju funkcionalno prefinjenih komada koji se nalaze na granici između progresivne savremenosti i ležernosti.
Brend je prirodno evoluirao od ručno tkanih kožnih dodataka do vrhunske prêt-à-porter odeće. Ukoliko volite minimalistički stil odevanja, sigurno će vam biti zanimljiva estetika ovog brenda.


ST. AGNI: MINIMALIZAM U NAJČISTIJEM OBLIKU
Od samog početka, studio radi prema filozofiji „manje je više“, s fokusom na funkcionalnosti i dugovečnost svakog komada. Kolekcije su utemeljene na privlačnosti modernog uniformisanog stila odevanja.

Brend spaja vanvremenske siluete i promišljene detalje s naglaskom na vrhunske tkanine i transparentnost lanca proizvodanja.
Osnovali su ga Lara i Matt Fells, a danas ima pet maloprodajnih butika u Australiji, online prodavnicu, kao i više od 90 prodajnih partnera širom sveta. Sedište studija i dalje se nalazi u rodnom Bajron Beju.


Estetika brenda temelji se na minimalizmu koji odiše tihom elegancijom i suzdržanom sofisticiranošću. Njihov vizualni i dizajnerski izraz nije vezan za prolazne trendove, a sve što kreiraju odiše osećajem lakoće i nenametljivosti – od krojeva koji prate telo, do palete boja koja ostaje neutralna, smirena i prirodna.

U središtu estetike brenda nalazi se ideja funkcionalne elegancije: odeća i aksesoari nisu samo vizualno privlačni, već služe stvarnom životu, prilagodljivi su različitim situacijama i imaju dug vek trajanja, kako estetski tako i materijalno.



Teksture i materijali igraju ključnu ulogu – biraju se s izuzetnom pažnjom, a svaki komad ima svoje mesto, svrhu i razlog postojanja.

Odeća ovog brenda je tiha samouverenost, osećaj prostora i ravnoteže, dok je naglasak na suštini umesto na suvišnosti.
Fotografije: instagram stagnistudio