Ne dozvolite da vam bilo šta prođe „ispod radara“ – otkrivamo vam brendove autentičnog dizajnerskog potpisa, koji mogu da inspirišu vaš stil odevanja, obogate vaš ukus i prošire vam (modne) vidike ka nekim novim formama, idejama, perspektivama. Ovoga puta, predstavljamo vam brend ANREALAGE.
Japanski dizajner Kunihiko Morinaga pokrenuo je sopstveni brend 2003. godine. Ime je kombinacija reči REAL, UNREAL i AGE. Brend je rođen iz želje da se stvori odeća za svakodnevnu upotrebu, ali uz uvrnute dimenzije, originalne koncepte i jedinstvene elemente.
Kolekcije koriste tri ključna elementa: hand craft work, conceptual shaping i technology – pod mantrom God is in the details.
Saznajte nešto više o ovom brendu!
Japanski brend koji osvaja svet
Preplićući živopisne šarene patchwork i siluete koje su sukoshi fushigi – taman toliko neobične da nateraju slučajnog prolaznika da pogleda još jednom – ovaj brend približava budućnost mode našoj sadašnjici.


Ove godine, brend je dizajnirao raskošni LED kostim za Beyoncé i njenu Cowboy Carter koncertnu turu, spajajući američku superzvezdu, njenu scenu i prateće igrače u jedan raskošan svetlosni prikaz.
Revolucionarni pristup ovog brenda ideologiji odeće prevazišao je granice analognog i digitalnog na način do sada neviđen na modnoj pisti.
Pomeraju granice dizajniranja “realne” odeće za svakodnevno nošenje korišćenjem neograničenih dimenzija i jedinstvenih elemenata, poput ručnog rada, konceptualnih formi i inovativne tehnologije.



Sve ove karakteristike se ogledaju u posvećenosti brenda tkaninama, krojevima, dugmadima, kopčama i etiketama, kao i enterijeru prodavnica.
„Pokušao sam da delove učinim detaljnijim – što su postajali sve manji i manji, pronašao sam svoje uporište u detaljima, nešto što nije lako postići, a što sam želeo u potpunosti da sledim. I to je poreklo mog brenda“, izjavio je Morinaga u jednom ranijem intervjuu.



Brend je najpoznatiji po igri geometrijskih oblika. Odeća dobija forme sfera, trougaonih piramida i kocki kao prototipa spojenih zajedno.
Dugmad su takođe deformisana pod pravim uglovima, a laktovi oblikovani tako da prate formu piramida.



U svakoj kolekciji se oseća element iznenađenja, obeležen neobičnim ili bizarnim siluetama. Uvođenjem novih načina korišćenja tehnologije, umesto same nove tehnologije, Morinaga uspeva da otkrije suštinsku vrednost u dodavanju nečeg kreativnog svakodnevnim situacijama u kojima se odeća nosi.




„Uvek sam razmišljao o tome kako prolazimo neprimećeno pored nerealnih, neobičnih stvari u našim realističnim svakodnevnim životima. One mogu biti izuzetno male, poput dugmeta ili komada neželjene tkanine, i često se nazivaju detaljima. Verujem u stvaranje ovih nerealnih elemenata kroz modu. I tu postoji suštinska priroda kvaliteta koju težimo da postignemo,“ kaže Morinaga.



Majstor provokacije, Morinaga je oduvek bio zainteresovan za integraciju čoveka sa tehnologijama, a istovremeno je oprezan prema preteranostima modernog društva.
U znak kritike uticaja pametnih telefona na ličnu interakciju, jedna od njegovih nedavnih revija prikazala je tkanine koje odbijaju mobilne signale.
Brend je stekao odanu publiku ne samo u Japanu, već i u inostranstvu, uz kolaboracije sa brendovima modnim kućama kao što je Fendi, čime je dodatno osnažio svoj uticaj, povezujući uličnu sa visokom modom.

Vizuelni narativ brenda sam po sebi pruža uvid u proces dizajna iz Morinagove perspektive, pokazujući da on istovremeno gradi most između savremenih tehnologija i poštovanja prema tradicionalnim pristupima.
Fotografije: instagram anrealage_official