Isto, ali drugačije: Predstavljamo vam „Back to the city“- novu kolekciju lokalnog brenda COAST

autor BURO.
coast

„Back to the city“ je, između ostalog, rezulatat komunikacije brenda Coast sa vlastitom publikom. „Ovo je zajednička vizija nas i naše publike o tome kako treba da se oblači i oseća moderna žena“, objašnjava Mina Krstić. „Inspiraciju pronalazimo isključivo u ženama koje su godinama verne brendu i ovo je plod osluškivanja upravo njihovih potreba i želja kada je reč o dizajnu odeće“.

Coast je prepoznatljiv po minimalizmu, jednostavnosti i seksepilu. To su kriterijumi koji su i ovoga puta stavljeni na prvo mesto.

Od svog početka, brend je zamišljen da pre svega ,,stoji” različitim tipovima građe. Onaj komad odeće koji svi imamo u garderoberu i uvek mu se vraćamo, jer znamo da on uvek laska i da je uvek siguran izbor, bio je polazna tačka našeg dizajna“, ističe Mina.

2 copy 10 1

To podrazumeva jednostavnu paletu boja i krojeve koji nisu previše komplikovani. Pragmatičnost i jednostavnost – to je željeni rezultat. Ipak, jedna od glavnih karakteristika komada sa potpisom Coast je moć prilagođavanja i transformacije. „To je ona odeća koja poprimi potpuno drugačiji lik, u zavisnosti od odabira aksesoara“.

Evo kako to izgleda u praksi:

Šta je ovoga puta novo? Nove su siluete, novi su detalji, boje, novi su volumeni koji su sada prvi put primenjeni. „Kada je reč o haljinama i suknjama, prednost dajemo maksi modelima. Bilo da su dugih ili kratkih rukava, uvideli smo moć i efekat ovih dužina – koje su do sada bile rezervisane samo za noć“, dodaje osnivačica Coast-a.

Kada govorimo o bodijima, takođe jednim od glavnih aduta nove kolekcije, u igri su novi katovi, kapuljače, malo izraženiji volumeni na pojedinim modelima.

„Čitava kolekcija je osmišljena tako da se svi topovi, suknje, helanke, pantalone i haljine, mogu kombinovati jedni sa drugima, formirajući potpuno nove i drugačije look-ove. U Coast odeći nikada ne možete izgledati dva puta isto“.

BURO. vam prvi predstavlja komade iz nove Coast kolekcije. Pogledajte ih i recite nam koji su vaši favoriti?

Na posletku, kampanjom „Back to the city“ istaknuta je potreba da se uhvati suština i ritam grada – bilo da idete na poslovni sastanak, kafu sa drugaricama, afterwork piće sa kolegama, elegantnu večeru ili uzbudljiv party – nećete pogrešti ako se pre svega osećate udobno, elegantno i zavodljivo.