Ne dozvolite da vam bilo šta prođe „ispod radara“ – otkrivamo vam brendove autentičnog dizajnerskog potpisa, koji mogu da inspirišu vaš stil odevanja, obogate vaš ukus i prošire vam (modne) vidike ka nekim novim formama, idejama, perspektivama. Ovoga puta, predstavljamo vam brend ASHLYN.
Ove godine, na dodeli CFDA modnih nagrada, Addison Rae i Christopher John Rogers uručili su nagradu Google Shopping American Emerging Designer of the Year dizajnerki Ashlyn Park, osnivačici brenda ASHLYN.
Ova prestižna nagrada je samo kruna njenog dosadašnjeg rada, a nema sumnje da će biti sledeće veliko ime američke mode. Saznajte nešto više o dizajnerki i njenom brendu.
ASHLYN: Japanska preciznost i njujorška sloboda
Osnovan 2020. godine, brend ASHLYN prepoznat je po svom majstorstvu u savremenom krojenju, posvećenosti kvalitetu i dizajnerskoj filozofiji i studijskoj disciplini koja poštuje vreme, ljude i životnu sredinu.

Kao dizajnerka i preduzetnica, Park se suprotstavlja svetu prekomerne proizvodnje i potrošnje fokusirajući se na stvaranje bez otpada (zero-waste).
Brend postoji s namerom da deli svoje vrednosti, nameru, znanje i kulturu – sa ciljem da ih prenese sledećoj generaciji. Kao mentorka i saradnica, Park istražuje nove kreativne horizonte kroz razmenu ideja sa umetnicima i zanatlijama iz drugih oblasti. Kroz poverenje i slobodu, stvara se višeslojni univerzum brenda koji oživljava sa svakom novom kolekcijom.



Karijera dizajnerke obuhvata dva kontinenta i više od decenije iskustva u nekim od najuticajnijih modnih kuća na svetu. Kao studentkinja, Park je gradila svoje zanatsko umeće na najuglednijim institutima u rodnom Seulu, pre nego što se preselila u Tokio da nastavi master studije.

Nakon što je 2008. osvojila prestižnu japansku SO-EN nagradu, ponuđena joj je pozicija dizajnerke i krojačice (Pattern Maker) u modnoj kući Yohji Yamamoto.


Ubrzo nakon preseljenja u Njujork 2011. godine, Park se pridružila kreativnom timu Alexander Wang brenda. Svoje umeće dodatno je usavršila radeći na revijskim kolekcijama i stvarajući komade za posebne prilike za Beyoncé, Madonnu i Rihannu. Kasnije je sarađivala sa Rafom Simonsom tokom njegovog mandata kao kreativnog direktora brenda Calvin Klein.

Danas Park svoju veštinu i jedinstvenu perspektivu unosi u svoj istoimeni brend. Primjenjuje tehnike krojenja koje je usavršila u Japanu kako bi stvorila minimalističke dizajne savršene preciznosti, spajajući ih sa zapadnom umetnošću drapiranja da bi u svakoj silueti probudila osećaj samopouzdanja i lakoće.

Njen pristup je promišljen – svaki komad slavi snažnu ženstvenost i eleganciju, dok brend nastoji da minimizira otpad i štetni uticaj na životnu sredinu u svakom koraku proizvodnje.


Iznad svega, Park teži da stvara trajne komade garderobe koji diraju srce i bude radost u svakoj osobi koja ih nosi.
Park često pronalazi iznenadnu inspiraciju u svetu oko sebe, ali promišljenost koja stoji iza njenih kolekcija duboko je meditativna. Svaku kolekciju započinje ne skicama, već – rečima.

„Uvek započinjem novu sezonu sa mnogo pisanja. Samo izlivam svoju ideju u rečenice, u reči, i onda tražim poruku koju želim da prenesem publici, jer zaista verujem da proizvod mora da prenese emociju i osećaj zajedno“, rekla je za američki ELLE.
Pre CFDA priznanja, bila je finalistkinja LVMH Prize nagrade 2022. godine, dobitnica 18. SAMSUNG SFDF Prize priznanja, kao i učesnica prestižnih programa MATCHESFASHION Innovator i BERGDORF GOODMAN Radar.

Godine 2021, brend je pozvan je od strane Metropolitan Museum of Art da predstavi haljinu Quinn – konstrukciju osmišljenu da propušta svetlost . u okviru izložbe In America: A Lexicon of Fashion. Danas se brend nalazi i u stalnoj kolekciji muzeja.
Fotografije: instagram ashlynnewyork







