Loewe je svuda. Ali ne (samo) zato što se Instagram pretvorio u katalog njihovih torbi – iako je to donekle istina. Suština jeste da se poznati španski heritage brend koji je nekad bio simbol dobrostojećih gospođa (i plemstva) pod vođstvom J. W Andersona polako pozicionirao tako da upravo od njih očekujemo najgenijalne prezentacije i koncepte koji spajaju modu i umetnost na način koji nije isključivo komercijalan. Od njih očekujemo i odeću koja je antipod brzoj modi i trendu radi trenda, jednom rečju, očekujemo emociju (koja u modi postaje sve ređa). Iskreno, oprostili smo im i po svemu sudeći slučajno nastali skandal sa kompletom na pruge – svako ima pravo ne grešku, ma koliko nepromišljena bila, pogotovo kada toliko drugih stvari radi ovoliko dobro. Kako je Loewe tačno postao ovoliko i zasluženo omiljen, niko nije tačno shvatio pošto se sve desilo bez pompe. Nije bilo udaranja u gong i pompeznih objava neke „nove ere“ već se ceo proces odvio organski u periodu od nekoliko godina. Evo i kako.
J. W. Anderson
kreativni direktor