Korporacija Kering, francuski lanac luksuznih brendova u čijem se vlasništvu nalaze Gucci, Balenciaga, Bottega Veneta, Saint Laurent i mnogi drugi, otkupila je Creed, francuski high-end brend parfema za vrtoglavih 3,8 milijardi dolara! Ova informacije nije iznenadila javnost, šta više, i logičan je potez, s obzirom da je ovaj konglomerat još u februaru najavio da će proširiti svoje polje delovanja na lepotu i kozmetiku i da će stvoriti Kering Beauté. Ovim departmanom upravlja izvršna direktorka Raffaella Cornaggia, poznata kao iz Estée Lauder brenda. Kupovinom Creeda, Kering Beauté je praktično preko noći stekao poverenje industrije, postajući vlasnik uspešnog brenda sa bogatom tradicijom u jednoj od najdinamičnijih i najotpornijih beauty kategorija- parfermima. Na ovaj način, Creed je odmah dobio na integritetu svog beauty departmana, dok već uigrano godinama vodi svoje postojeće brendove i traži sledeću kompaniju koju će da kupi. U svetu modnog biznisa, ova poslovna transakcija predstavlja jednu od najvećih ikada u industriji lepote, a ovaj trend otpočeo je još prošle jeseni, kada je Estée Lauder Companies kupio Tom Ford u novembru za 2,8 milijardi dolara, da bi zatim L’Oréal kupio Aesop u aprilu za 2,5 milijardi dolara. Ova vest dodatno je usmerila pažnju na poslovna dešavanja u industriji lepote, postavljajući pitanje: Koja će biti sledeća velika poslovna transakcija u beauty industriji? Pretpostavka je da bi sledeća meta velikih kupovina mogao biti luksuzni brend za negu kože, Augustinus Bader, koji je od svog osnivanja 2018. godine ne samo stekao uglednu publiku, već je postao i ozbiljan konkurent La Meru i drugim etabliranim brendovima koji postoje decenijama. Augustinus Bader kontinuirano jača poslednje dve godine, a u novembru je vrednost kompanije procenjena na milijardu dolara. Što se tiče nagađanja ko bi mogao da kupi ovaj brend, Estée Lauder verovatno neće kupiti Augustinus Bader jer već poseduje La Mer, a takođe je potrošio gotovo 3 milijarde dolara na Tom Ford u novembru 2022.godine. Malo je verovatno da će L’Oréal napraviti takvu veliku transakciju odmah nakon kupovine Aesopa, koji je konglomerat koštao 2,5 milijarde dolara. Puig, koji je 2020. i 2022. godine kupio Charlotte Tilbury i Byredo, svaki za preko milijardu dolara, može biti mogući kupac. Unilever, iako manje luksuzan, ima duboke džepove, tako da je sve moguće. Ukratko, iako nije moguće sa sigurnošću predvideti koja će tačno biti sledeća velika poslovna transakcija u beauty industriji, parfemi i kozmetika kategorije su koje privlače najveću pažnju. Brendovi poput Augustinusa Badera mogu biti potencijalne mete za kupovinu, a veliki igrači poput Keringa, LVMH-a, Estée Laudera i Unilevera mogu biti zainteresirani za takve poslovne poteze.