Ako je neki brend poznat po saradnjama sa umetnicima, i mini-kolekcijama nastalim iz tih kolaboracija onda je to sasvim sigurno Louis Vuitton. Od Jeffa Koonsa preko Takashi Murakamija do Yayoi Kusame, LV brend veoma često poziva umetnike da učestvuju u reinterpretaciji nekog legendarnog komada, ili kreiranju nečeg sasvim novog. To i nije previše iznenađujuće budući da LVMH grupa već godinama unazad aktivno učestvuje u savremenoj umetnosti, osnivanjem muzeja Louis Vuitton Fondacija i podržavanjem savremenih umetnika, i da odatle neretko i započinju mnoge od njihovih saradnji.
Najnovija uključuje poznato ime svetske umetničke scene-Urs Fischer. Od svojih početaka 1896. godine Louis Vuitton prepoznatljivi monogram se gotovo uopšte nije menjao. Svakako, svi se sećamo da su se događale neke manje modifikacije boja, kombinacije boja, promena veličine slova, ali nova kolaboracija sa švajcarskim umetnikom Urs Fischerom predstavlja prvo potpuno modifikovanje, to jest možda pre i reinventovanje monograma za 125 godina postojanja brenda.
Pored toga što se bavi umetnošću, Urs je u Njujorku pokrenuo i sopstvenu izdavačku kuću Kiito-San, gde objavljuje kataloge svojih radova ali i sarađuje sa drugim umetnicima i piscima u kreiranju art knjiga. Ovo mesto predstavlja jedno od omiljenih online stajališta svih ljubitelja umetnosti i ako volite umetnost, i book-art eksperimente, njihova stranica je definitivno nešto što treba držati na radaru.