Od kada se pojavio Net-a-Porter je digitalno mesto na kom u praksi možemo videti koji brendovi briljiraju, čiji dizajnerski rad lako sklizne u kategoriju sale, pa u zaborav, a koji su to novi igrači koji preuzimaju primat. Nekada online shop rezervisan samo za najveće i najmoćnije danas je rasadnik talenata čiji modeli osvajaju modni svet u sekundi, a tu se jasno i pokazuje čije kreacije nas samo nadahnu, a za čije stvari smo spremni i da provučemo karticu. Iako nezvanično svake sezone pratimo New In sekciju u potrazi za zanimljivim dizajnerima iz celog sveta, Net-a-Porter je sada tu praksu ozvaničio. Lansirali su inicijativu Vanguard u okviru koje će ponuditi dizajnerima mentorski program ali i mesto za promociju i naravno prodaju. U sezoni jesen/zima 2020. tri brenda su dobila tu prestižnu priliku da ih stručnjaci vode kroz zamršeni deo komercijalne mode. Obratite pažnju na njih!
Minju Kim
Australijski brend ArtClub može da se pohvali praćenjem principa održive mode i etičke proizvodnje, sve njihove kreacije se sa pažnjom izrađuju u Sidneju i to u limitiranom broju komada. Osnivačica Heidi Middleton se u sopstvenu modnu avanturu upustila pre dve godine, pošto je otišla iz tima sass & bide. Iako se sada posvetila sporoj modi, njene kreacije su i dalje jako trendi i elegantne. Njen stil bi se mogao opisati kao glamur koji je odrastao, a komadi (koji nisu preskupi) zaista mogu da stoje u onom delu ormana za sve prigode i da se nose i kombinuju godinama.