I dalje obožavamo glossy modne magazine, ali je realnost da oni više nisu dovoljno brzi ni da isprate, a kamoli da nametnu trendove. Danas, trendovi se stvaraju u manjim grupama, u različitim subkulturama… Talentovani klinci radoznalo eksperimentišu sa estetikom, nesvesni da možda stvaraju nešto što će zatim oduševljeno prihvatiti širi krug ljudi. Editorijali postaju otkačeniji, skupa scenografija se više ne gradi u studiju, već se kao lokacije koriste postojeća mesta, često bez ikakvih korekcija u postprodukciji. Scene su sve sirovije i životnije, a “manekenske poze” na kakve smo navikli su odavno prevaziđene. Stasala je nova generacija modnih fotografa koji su u industriju ušli blisko sarađujući sa trendi blogerkama koje su toliko drugačije i uticajne, da su brendovi poželeli da za svoje kampanje posude njihov stil i estetiku. A kako to lakše uraditi nego angažovati fotografe koji stoje iza nekih od najvećih Instagram profila današnjice (neretko sa njima u paketu stižu i blogerke kao kreativne direktorke na snimanjima)? Nikada nije bilo lakše pokazati sopstvenu viziju i ovi mladi ljudi našli su svoj put, a vreme je da ih upoznate.
Haris Farsarakis
Možemo Instagramu svašta zameriti, ali jedna od njegovih najboljih strana jeste decentralizacija i davanje šanse „autsajderima“. Jer, kakve bi bile šanse Harisu, grčkom fotografu, da pre deset godina dobije poziv da sarađuje sa brendom Bulgari, ili da uradi jesenju kampanju megapopularnog brenda Attico. Farsarakisu su se otvorila sva ova vrata zato što već neko vreme blisko sarađuje sa blogerkom Evangelie Smyrniotaki, koja je poznatija po svom Instagram nicku Style Heroine. Iako, postoji na desetine influenserki koje lagano broje milion pratilaca, Evangelie sa “samo” 360.000 lagano uspeva da nameće nova pravila i, ako obratite pažnju, primetićete da već sutradan ostale modne blogerke pokušavaju da uhvate sličan kadar i vajb. A za većinu tih fotki odgovoran je upravo Haris i čini se da su odličan par. Seksi, glamurozno i pomalo bezobrazno je izraz u kome oni odlično plivaju.
Polina Vinogradova
Polina se sa samo 16 godina preselila iz Sankt Peterburga u Kopenhagen i njen specifični stil je kombinacija uticaja ova dva grada. Njene fotografije su snažne i pune energije, a dok ih posmatrate čini vam se da ste u nekoj fantaziji gde boje postaju jasnije, a forme izraženije. Kako sama ističe, uzor joj je fotograf David LaChapelle, a njena karijera je uzletela pošto je počela saradnju sa danskom verzijom magazina Vice kada je fotkala prizore noćnog života u Kopenhagenu. Posle toga, kul modni brendovi su želeli sličnu energiju na svojim slikama i sada Polina stoji iza kampanja za brendove kao što su Rotate, Stand i Núnoo, a slikala je it devojke kao što su Pandora Sykes i Sophie Roe (koju je fotkala za Chanel).
Simon Schmidt
Svi koji prate superkreativku Shini Park dobro poznaju Simona. On je svoju karijeru počeo kao njen mladi asistent koga smo prvo upamtili po konstantnom glupiranju na storijima, da bi nam nekoliko godina kasnije postalo jasno koliko svojim inovativnim idejama utiče na njen blog i stilski pravac. Kod Shini, Simon se, tokom pet godina saradnje, nije usavršio samo u fotografiji, već i u stajlingu i grafičkom dizajnu. Danas rade zajedno na različitim projektima, a do sada su bili zaduženi za stvaranje sadržaja za brendove kao što su Ferragamo, Massimo Dutti i Hugo Boss. Njegov stil karakteriše činjenica da u svemu pronalazi elemente zabave i pokušava da pomeri granice kako fotografije, kako editorijala tako i generalno. Prizori iz kojih on stoji su često edgy, pročišćeni i sneni.