Ovi domaći brendovi vredni su pažnje

    26.07.2023.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/07/Cover_Wide_DB.jpg

    Zatrpani smo modnom masprodukcijom, brzim promenama, pa ponekad ne odolimo da isprobamo nešto za šta smo se baš pre par godina zarekli da nikad ne bismo nosili, pa opet otkrivamo po nešto novo, dozvoljavamo stilu da nas fluidno vodi.

    Ipak, ostajemo pobornici ideje „kvalitet ispred kvantiteta“, pa savetujemo da se ne zatrpavate sezonskim krpicama i detaljima, već da pronađete po koji stejtment komad koji ćete ugraditi u svoj vizuelni identitet i kombinovati na bezbroj načina.

    Istražili smo za vas domaću dizajnersku scenu, koja ima da ponudi i te kako dobre komade. Tematski smo ih sjedini u celinu prema senzibilitetu i estetici, pa je ovo naša prva wish lista.

    Swimwear KOSTIM

    Iza brenda KOSTIM stoje dve Jelene, kume i dugogodišnje prijateljice, a ideja za pokretanje brenda nastala je pre 2 godine iz ljubavi prema eco i slow modi i iz želje da se napravi poslovni korak izvan korporativnog sveta kome obe karijerno pripadaju.

    Inspiracija je nastala višegodišnjim boravkom na jedrilici, sa željom da se dizajnira komad koji se može nositi tokom celog dana na brodu i plaži, a uz malu nadogradnju outfita može se podjednako dobro ukombinovati za večernji izlazak;, dok će zahvaljujući kvalitetu izrade trajati godinama.

    KOSTIM je napravljen od 100% recikliranog i održivog materijala italijanskog brenda ECONYL. Kompanija AQUAFIL preradjuje morski otpad, koga najvećim delom čine ribarske mreže i od njega pravi konac od kog se šiju kupaći kostimi širom sveta. Ovaj materijal sa KOSTIM brendom prvi put ulazi na tržište. KOSTIM devojka je svaka devojka koja voli dobar dizajn, minimalizam, jednobojne zemljane tonove i duge sunčane dane. Neko ko će taj komad nositi na jedrenje ili plažu ili se osmeliti da ga obuče za žurku i uklopi uz dobar nakit, oversize sako i cipele. Zato volimo da kažemo da je kupovina KOSTIMA investicija u komad kome ćete se iznova vraćati, bez obzira na prolazne trendove. Za vas smo odabrali njihov prepoznatljiv dizajn, a vi odlučite da li ćete mu naći primenu van palube I plaže.

    HOTA HOTA

    Ovaj neo-futuristički brend sa tradicijom je nešto što već dugi niz godina opstaje i dosledan je svojoj bezvremenskoj estetici. Ana Janković i Dragan Janković, osnivači brenda su se za ovakav poduhvat pripremali godinama, tako da su konačno 2013. godine nastupili sa svojom zajedničkom umetničkom vizijom koja će uskoro biti nagrađena na nekoliko međunarodnih izložbi primenjenih umetnosti.

    Moglo bi se reći da je sve u vezi sa ovim brendom inovativno i nestandradno, počev od narukvica koje se ne nose na zglobu, već prekrivaju deo šake, pa do mindjuša koje takođe nemaju to ,,normalno i standardno” mesto za nošenje i ne zahtevaju da imate probušeno uvo.

    To je i razlog zašto je ovakakav pristup revolucionaran u dizajnu, što dovodi u pitanje konstrukciju i strukturu svega na šta smo do sada navikli, pa nas iz tog razloga iznova i iznova oduševljava. HOTA HOTA žene se ne stapaju sa masom, one vole stejtment komade nakita i već imaju izgrađen minimalistički stil koji vole da istaknu jednom takvom skulpturalnom formom koja se prilagođava obliku tela. Ovakav jedan komad celokupan outfit bez greške diže na viši nivo i opstaje u kolekciji nakita decenijama.

    HANA BALU

    I za kraj ove naše less is more liste, predstavljamo vam mladi brend koji nam je privukao pažnju, a da već imamo velika očekivanja u njegovoj ponudi za naredne sezone. Ovaj minimalizam sa izraženim šik tvistom nas je oduševio svedenim krojevima. Idejni tvorac ovog brenda je Snežana Babarogić koja je u svet mode istupila iz sfere ugostiteljstva, tvrdeći da to nije ideja koja je došla niotkuda već je ljubav prema dizajnu gurala korak po korak ka tome da nastupi sa sopstvenom etiketom.

    Odabrali smo dva komada koja su u isto vreme izuzetno glamurozna i udobna, a možemo ih obući za neke posebne ili manje posebne letnje prilike, bilo da ih kombinujemo sa ravnom obućom ili štiklama.

    Ovonedeljna wish lista je jedan modni evergreen i namenjen je gotovo svim generacijama žena. Ipak posebno je fokusiran na jake i odvažne žene koje umeju da svoju posebnost istaknu jednostavnim, a u isto vreme neobičnim komadima. 

    Saznaj više:
    Povezani članci: