Pre neko veče naše feedove kolektivno su preplavili snimci sa jedne velike žurke. Velika je verovatnoća da su se gotovo svi ljudi koji pratite – i to oni iz najrazličitihih sfera – našli na istom mestu i postavljali fotke i storije u crvenim tonovima sa velikim HUGO ispisima.
U Beogradu je, naime, povodom nedavno otvorene prve monoprodavnice HUGO u Beogradu ali i na celom prostoru bivše Jugoslavije, održan ekskluzivan parti inspirisan samim vrednostima brenda, beogradskim urbanim stilom i njegovom kreativnom zajednicom, kao i njenim najglasnijim predstavnicima.
Za lokaciju su odabrani Silosi, nedavno transformisana industrijska zona na donjem Dorćolu, čija se filozofija četiri sile poklapa sa filozofijom brenda i stavlja akcenat na edukaciju, kreativnost, zaštitu životne sredine i rekreaciju. Posebno za ovu priliku Silosi su poprimili karakteristične crvene boje i energiju brenda HUGO, zahvaljujući projekciji murala koje je ulični umetnik Andrej Josifovski Pijanista radio specijalno za ekskluzivnu HUGO prodavnicu u TC Galerija.
Ovaj događaj, koji slobodno možemo nazvati i partijem leta, okupio je svu kreativnu silu Beograda i nadovezao se tematski i estetski na HUGO Louder kampanju kao njen vrhunac, naglašavajući potrebu davanja prostora kreativcima koji ruše granice, baš kao što to čini i sam brend HUGO. Kako su muzika i umetnost uvek bili sredstva za oblikovanje društva i sveta, u ritmu HUGO Louder ambasadora u Srbiji, poznatog DJ dvojca Mimi Djo i Fackin Yoma, i u prisustvu indie rok benda Buč Kesidi, oživljena su ona iskustva koja su svima nedostajala u prethodnom periodu i koja slave lepotu različitost.