Brunello Cucinelli je postao sinonim za tihi luksuz, frazu koju intenzivno ponavljamo, a opisuje jednostavnu, ali skupu odeću koja je prihvaćena kao odgovor na upadljivost luksuznih brendova. Prema najnovijem Cucinellijevom izveštaju o zaradi, potrošačka naklonost tihom luksuzu ostala je dominantna. Profit brenda je povećan za 31,9% u prvoj polovini 2023. godine, a sada očekuje povećanje prodaje od 10% u narednoj godini. Ovaj ažurirani izveštaj svedoči da je Cucinelli povećao svoju prognozu zarade nakon kontinuiranog uspeha i rastuće prodaje.
Photo: @brunellocucinelli_brand
Brunello Cucinelli, osnivač i kreativni direktor brenda, rekao je da veruje da je trend tihog luksuza odigrao ključnu ulogu u stalnom rastu prihoda brenda.
„Prva polovina 2023. godine završena je odličnim rezultatima, kako u pogledu prodaje, tako i u pogledu profita“, naveo je on u izjavi i dodao „Globalno, verujemo da postoji velika potražnja za konfekcijom koja pokazuje visok kvalitet i umeće, sa posebnim fokusom na ekskluzivnost i retkost ovih predmeta. Kolekcija muških i ženskih komada za proleće/leto 2024. privodi se kraju odličnim rezultatima i velikim uvažavanjem ukusa i estetike minimalizma kao istinske identifikacije tog tihog luksuza veoma cenjenog u ovom trenutku ljudske istorije.”
Photo: @brunellocucinelli_brand
Sada sve više brendova gravitira ka quiet luxury ideologiji, a u stopu ih prate i brendovi iz ne-luksuzne kategorije. Cucinelli, zajedno sa Loewe, Bottega Veneta i Loro Piana, predvodnici su ovog stila, inspirišući druge brendove da im se pridruže.
Luksuzni brend mora da održava visok standard kvaliteta, to je osnovni preduslov i ključ za kontinuirani rast brenda. Uz nenametljivu estetiku, pod ruku ide i ne-tako-glasno oglašavanje, jer je tihi luksuz prepoznatljiv bez mnogo buke, po izuzetnom kvalitetu izrade i vrhunskim materijalima.