Šta bi mogao biti sledeći korak za Phoebe Philo

autor Emma Firth
phoebephilo mobile square 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/02/phoebephilo_cover.jpg

Igramo se pogađanja sa instagramerkom koja stoji iza genijalnog naloga @oldceline

Sektori za ljudske resurse u najvećim modnim kućama ovih dana sigurno bruje kao košnice. Od početka godine je već bilo vrlo teško izignorisati sve glasine o dizajnerskoj varijanti igre muzičkih stolica: da li će Raf Simons STVARNO doći na čelo Miu Miu? Da li bi Simon Porte Jacquemus mogao da se upusti u pravljenje svoje verzije Jean Paul Gaultiera za nove generacije?

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/02/1581699231037126.jpg

 

Oh – a šta to sad čujemo? Izgleda da se Phoebe Philo vraća modi. Ako je verovati magazinu WWD, Philo će lansirati sopstveni brend: ekološki i posvećen osnovnim komadima koji su stubovi garderobe. Ako se umirite i pažljivo načuljite uši, skoro da ćete moći da čujete suze radosnice kako kaplju sa lica modnih urednika koji su se navukli na njenu minimalističku estetiku u onih deset godina za vreme kojih je vodila Céline. Naravno, svi zagriženi Philofili pronašli su tračak utehe u Instagram nalogu @oldceline. Mastermind iza njega (a sada i sajta oldceline.com) je superfan Gabrielle Boucinha koja je nalog napravila u septembru 2018. godine, kao „omaž Phoebeinom radu za Céline – on je sve što volim u modi“. Danas nalog ima 302 hiljade pratilaca među kojima su modni insajderi, fotografi i urednici kojima je potreban fix da ublaži krize nostalgije.

 

 

“Tog leta (2018) diplomirala sam na komunikacijama u modnoj industriji i nije mi se uopšte dopadalo stanje koje je u samoj industriji vladalo,“ govori nam Boucinha. “Jedina modna marka koju sam zaista volela, koja me je zaista inspirisala i sa kojom sam se identifikovala bio je Céline dok ga je vodila Phoebe Philo. U godini u kojoj sam diplomirala, ona je otišla iz te modne kuće, a ja sam napravila nalog @oldceline kako bih održala svoju inspiraciju u životu. Ona je transformisala brend u način života.“

 

 

Zajedno sa nama, ova Instagramerka iz Toronta analizira legendarni stilski DNK dizajnerke i viri u kristalnu kuglu ne bi li složila kockice slike kako bi mogla izgledati @newphoebephilo.

 

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/02/1581699230989519.jpg

 

THE PHOEBE PHILO EFFECT

 

 

“Céline je zaista postao poznat zbog svog „manje je više“ lifestyle pristupa, tihog samopouzdanja i suptilnog luksuza. Moji omiljeni komadi? Nakit i cipele koje imam. Jedino što već duže vremena želim da kupujem je upravo stari Céline. Na listi mi je i relativno veliki broj haljina – sve su to komadi koje mnogo volim i za koje znam da ću ih čuvati dugo vremena. Kada obučete Céline imate osećaj kao da vam je neko pročitao misli. Svaki detalj je promišljen i postane vam jasno da je Phoebe osmislila nešto što je znala da će vam trebati i pre nego što ste i sami postali svesni da vam treba. Za mene je stari Céline podsetnik na to da ako zaista želite da ostavite trag ne morate očajnički da se trudite.

 

 

U vreme trendova koji se stalno rotiraju, hajpovanih modnih marki, prekomernog bacanja i preteranog konzumiranja, prija mi da investiram u ono što mi izgleda večno i neprolazno. Céline naglašava moć uma u svakoj ženi. Phoebein rad je imao dušu i svaka revija me je emotivno dotakla. Njen rad nas podseća na ono što jesmo umesto da nam govori šta treba da budemo. Teško mi je da odaberem omiljenu kreaciju pošto je svaka sezona imala svoju magiju. Moram ipak da kažem da su mi omiljene Yves Klein haljine iz kolekcije proleće/leto 2017.”

 

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/02/1581699230888664.jpg

 

O KAMPANJAMA

 

 

“Sve su bile predstavljene na tako svež način i sve su postale ikonične. Naravno ona u kojoj se pojavljuje Joan Didion bila je posebno napredna i jedinstvena – lično, mislim da još nijedna velika modna kuća nije napravila nešto slično, i dalje čekamo da neko nadmaši Phoebe.“

 

 

PRISTUP KOJI JE PHOEBE PHILO IMALA PREMA BUDUĆNOSTI MODE I ODRŽIVOSTI

 

 

“Stari Céline je svakako u sebi nosio princip investiranja u stvari koje ćete zauvek moći da nosite. Što manje mislite, to bolje. Mislim da se žene širom sveta slažu sa mnom kada kažu da su Céline komadi koje imaju u svojim ormarima večni. Phoebe nam je pokazala koliko je zaista važno razmišljati u širem kontekstu od samo modnog, da treba da kupimo samo ono što nam je potrebno i investiramo u komade koji će trajati.

 

 

Goruća pitanja našeg vremena jesu održivost proizvodnje i kriza klimatskih promena. Dakle, posebno u ovom trenutku preteranog trošenja svega mislim da će se moda usporiti na prirodan način, u smislu da je sve veći broj ljudi zainteresovan za odeću koja će trajati, sve više ljudi želi da kupuje samo ono što će zaista voleti umesto nekih impulsivnih izbora koji će posle završiti na dnu ormara. Naravno, ukoliko marka koju pokreće Phoebe bude zastupala ekološke vrednosti, to je samo još jedan razlog više da stanemo iza nje.“

 

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/02/1581699230753182.jpg

 

OSNOVNI KOMADI KOJI BI SE MOGLI VRATITI

 

 

“Definitivno velike torbe u koje sve staje i koje su savršene za svaki dan. Ona je takođe donela revoluciju u način na koji se moderne žene oblače; široke pantalone, slip haljine u kombinaciji sa patikama. Kao posledica njenog dizajna, mnoge žene su se osetila moćnije, jače i sa više samopouzdanja. To je bila veoma jaka stvar za jednu modnu kuću… Da promoviše „manje je više“ pristup u eri konzumerizma.“

 

 

Ovaj članak prvo je objavljen na buro247.com