Ispod radara: TIME

Korejski brend koji osvaja svet.

autor BURO.
time

Ne dozvolite da vam bilo šta prođe „ispod radara“ – otkrivamo vam brendove autentičnog dizajnerskog potpisa, koji mogu da inspirišu vaš stil odevanja, obogate vaš ukus i prošire vam (modne) vidike ka nekim novim formama, idejama, perspektivama. Ovoga puta, predstavljamo vam brend TIME.

TIME je jedan od vodećih brendova na korejskom tržištu, koji postoji više od 30 godina. Od svog osnivanja 1993. godine, razvija se zajedno sa životima korejskih žena koje su postepeno sticale moć, ostavljajući snažan trag u društvu, inspirišući druge da izraze sebe i teže nezavisnosti.

image 1376723
instagram time__1993

Sada brend teži da proširi svoje prisustvo na globalnom nivou, fokusirajući se na evropsko tržište i donoseći svoj jedinstveni dizajn u nove prostore.

Saznajte nešto više o ovom brendu, koji svoje kolekcije prikazuje na Nedelji mode u Parizu.

TIME: Korejski brend koji osvaja svet

Ovaj brend je osnovan 1993. godine kao deo renomirane modne kuće Handsone, jedne od vodećih modnih korporacija u Južnoj Koreji.

Od samog početka, bio je zamišljen kao luksuzni brend koji spaja savremeni minimalizam sa klasičnom elegancijom, namenjen ženama koje teže da imaju sofisticiran, ali praktičan stil odevanja.

U prvim godinama postojanja, brzo su izgradili reputaciju kvalitetnog domaćeg brenda koji može da parira zapadnim modnim kućama.

Fokus na precizno krojenje, pažljivo odabrane materijale i vanvremenski dizajn izdvojio ga je na tržištu koje je do tada bilo preplavljeno uvoznim markama.

image 6347929
instagram time__1993

Brend poznat po svojoj filozofiji Poetic Scenes – spoju modernih silueta i klasičnih linija koje ne podležu prolaznim trendovima.

Kolekcije uvek odišu mirnom elegancijom, gde dominiraju neutralne boje poput bež, sive, crne i bele, a akcenat se stavlja na strukturu i teksturu tkanine.

Tokom 2000-ih, brend se širio zajedno s rastućim modnim tržištem Južne Koreje. Otvorili su brojne prodavnice širom zemlje, uključujući ekskluzivne butike u Seulu, Busanu i Daeguu.

Istovremeno, postali su sinonim za uspešne poslovne žene, jer je njegove kolekcije pratio narativ o ženskom finansijskom osnaživanju i nezavisnosti, neizmerno važnih u patrijahalnom korejskom okruženju.

image 4896055
instagram time__1993

Njihove kampanje oduvek su bile prepoznatljive po čistoj estetici i umetničkom pristupu. Vizuali naglašavaju suptilnu lepotu i individualnost žene, dok fotografije često odražavaju ravnotežu između snage i gracioznosti.

image 8635879
instagram time__1993

Redovno su imali revije na Nedelji mode u Seulu, gde se svake godine potvrđuje njihova pozicija u samom vrhu korejske modne industrije.

Dizajnerski tim brenda poznat je po veštom balansiranju između globalnih trendova i autentične korejske estetike, čime doprinose razvoju K-fashion identiteta u svetu.

U poslednjoj deceniji, brend je počeo i internacionalnu ekspanziju. Prošle godine debitovali su na Nedelji mode u Parizu.

image 4527753
instagram time__1993

Danas, više od tri decenije nakon osnivanja, brend ostaje dokaz da korejska moda ne mora imitirati Zapad – ona može stvarati sopstveni luksuz, prepoznatljiv i autentičan u svakom detalju.

Fotografije: instagram time__1993