Australijanka Gabriel Waller ima dvadeset i pet godina i verovatno je trenutno najpoznatiji personal shopper u svetu. Neka vrsta zvezde sama za sebe, poznata je u insajderskim krugovima zbog svoje sposobnosti da pronađe komade koje je pa… nemoguće pronaći nigde u svetu. Bilo da se radi o vintage Chanelu i Louis Vuittonu ili dropovima koji se rasprodaju i pre nego što ih poslažu na police, Wallerova je tu da ispuni sve modne želje svojim klijentima, i to u rekordnom roku.
Svoju kompaniju pokrenula je u predgrađu Sidneja sa nekoliko odanih klijenata koji su znali da cene njenu sposobnost da pronađe komade koji, možda, nisu zvanično ni stigli do Australije. Prelomni trenutak u karijeri obeležio je jedan kaput. Ne bilo kakav, razume se. Glumica i manekenka Rosie Huntington-Whiteley angažovala je stilistkinju da joj pronađe Old Celine kaput koji se rasprodao i pre nego što je stigao u radnje pa je, prezadovoljna uslugom, spomenula Gabriel Waller u Instagram postu na kom ga nosi i podelila njeno ime sa svojih devet miliona pratilaca.
Instagram nalog Gabriel Weller zapalio se preko noći, a molbe da pronađe izuzetno retke Old Celine komade počele su da pljušte. Vrlo brzo su pošeli da stižu i zahtevi iz Holivuda. Kourtney Kardashian očajnički je želela da se domogne para Madame Boots sa potpisom Celine, Hailey Bieber želela je kaput koji je prethodno nabavljen za Rosie. Sve ovo desilo se manje od godinu dana nakon što je započela samostalan posao.
Danas, Gabriel Weller dobija informacije iz butika po celom svetu, a stvari šalje internacionalno klijentima u Parizu, Dubajiu, Hong Kongu, Londonu i Los Anđelesu, sve iz svoje kancelarije u Australiji. Dok je za većinu ljudi moda način da se izraze, u njenom slučaju znači da mora da se stavi na mesto svojih klijenata (a ne svoje sopstveno) kada razmišlja koje komade će uvrstiti u svoju selekciju. U jednom trenutku to su ekskluzivni vintage komadi, u sledećem Bottega Veneta. Nikad se ne zna šta je sledeće na listi. Wellerova nikada ne zaboravlja reč „personal“ iz opisa svog posla i ima iznad svega ličan odnos sa svojim klijentima. „Vreme jeste – i uvek će biti – najdragocenija stvar koju ćemo imati u budućnosti, a to je nešto što svojim klijentima mogu da pružim time što radim ovo što radim“, izjavila je. Na skali od jedan do deset, koliko biste želeli da je i na vašem speed dialu?