Zašto Chanel i L’Oreal investiraju u brend The Row?

autor Dubravka Kovačević
1 46

Društvenim mrežama je odjeknula vest da su porodica koja stoji iza luksuznog brenda Chanel i najbogatija žena na svetu, naslednica L’Oréala, kupili udeo u modnom brendu The Row. Iako je brend Olsen sestara bez ikakve sumnje jedan od najatraktivnijih skupih etiketa današnjice, istražili smo ovo epohalno izdizanje tihog luksuza na predstojeći nivo ekskluzivnosti.

Zašto francuski giganti investiraju baš u ovaj brend?

row3

Zašto baš The Row?

Uz The Row, Mary-Kate i Ashley Olsen su se etablirale u sferi tihe luksuzne mode. Zapravo, nakon bombastične dečje superstar karijere, sestre su nenametljivo influensirale i formirale stilski moodboard kako bi luksuzna moda trebalo da izgleda. Baš tako: nenametljivo. Estetika je preuzeta iz luxury kuća kao što su Chanel, Celine i Hermes, a posebno se insistira na vanvremenskom faktoru, kao i na jednostavnosti. Upravo taj fokus na ovim ključnim parametrima, utemeljio je dalji estetski razvitak ovog mladog luxury brenda od osnivanja 2006. godine. Već na samom početku, sestre su angažovale ozbiljne luxury fashion igrače, pa su tako dizajnerke Nadège Vanhee-Cybulski, kreativna direktorka ženskih kolekcija Hermès-a, i Veronica Leoni, osnivačica Quira, detaljno radile na The Row kolekcijama.

Sa izuzetno visokim cenama, luksuznim tkaninama i estetikom bez logotipa, The Row se postepeno afirmisao kao američki odgovor na Loro Piana, nudeći, na primer, kapute od kašmira ručno rađene u Italiji po ceni od 6.250 dolara. Odevni predmeti su dizajnirani s modernim pristupom, uz inspiraciju iz Celine ere Phoebe Philo i Hermès-a iz doba Martina Margiele.

olsen1

Od osnivanja luxury brenda, sestre Olsen su distancirale svoj selebriti status od identiteta brenda, što će se ispostaviti kao genijalan potez, jer time ova etiketa definisana kao ozbiljan modni brend.

Do danas, nijedna od sestara nije prisutna na društvenim mrežama, a Instagram nalog The Row-a uglavnom objavljuje umetnicke slike. Brend je nedavno pojačao svoju kontrolisanu sliku kroz veo misterije tokom prezentacije kolekcije jesen-zima 2024, gde je zatražio od gostiju da ne koriste telefone za fotografisanje ili snimanje videa. U eri preopterećenja društvenim mrežama, ova suzdržanost samo je pojačala mističnost brenda.

Ovaj potez je viđen kao stvaranje aure gotvo nedostižne ekskluzivnosti. The Row se smatra jednim od najtraženijih brendova na svetu, a njihove torbe poput Margaux se redovno rasprodaju, čak i po ceni od 7.000 dolara.Njihova predstojeća kolekcija za proleće/leto biće predstavljena 25. septembra u Parizu.

olsen

Ko je investirao u The Row?

Prema izveštaju Bloomberga, porodica koja stoji iza Chanela, konkretno braća Wertheimer, kupila je manjinski udeo u The Row preko svoje porodične kancelarije Mousse Partners, dok je naslednica L’Oréala, Francoise Bettencourt Meyers, uložila putem svog porodičnog fonda Tethys Invest. Modna preduzetnica Natalie Massenet, bivša izvršna direktorka Net-a-Portera, takođe je planirana da investira u brend preko svoje kompanije Imaginary Ventures zajedno sa Nickom Brownom. Sestre Olsen će i dalje ostati većinski vlasnici The Row-a, ali se očekuje da će ova investicija povećati vrednost kompanije na milijardu dolara.

Što se tiče jačanja imidža The Row-a kao pravog luksuznog igrača, investitori nisu mogli biti više u skladu sa brendom. Ako ovo posmatramo kao izvesni društveni eksperiment, možemo se složiti da se veoma doprinelo slici tihe, ali skoro pa nedostižne luksuzne lestvice.

Suosnivačica Moda Operandi Lauren Santo Domingo takođe je investirala putem svog privatnog investicionog fonda St. Dominique Capital.

row2

Šta je privuklo investitore?

Interesovanje za The Row i njegovu estetiku nastavlja da raste skoro dve decenije nakon osnivanja, potvrđujući dugoročnu održivost koncepta, te je prepoznat kao izuzetno atraktivna prilika za dugoročne ulagace.

Kašmirska haljina ovog brenda prodaje se za 8.900 dolara, dok džemperi kostaju između 1.420 i 3.590 dolara. Ciljajući ultrabogate pojedince, The Row je dobro pozicioniran da se nosi sa opštom stagnacijom u luksuznom segmentu, kao neophodna i sušta suprotnost brzim trendovima.

Foto: Pinterest