Ne možemo da prestanemo da mislimo na provokativnu Diesel kolekciju koju potpisuje Glenn Martens

autor BURO.
diesel square

Svoj povratak revijama i reklo bi se prvu pravu offline reviju novog kreativnog direktora brend Diesel najavio je teatralno, kao da se radi o povratku Batmana. Na noćnom nebu iznad Milana se prethodno veče pojavio veliki crveni renderovani znak-logo, i odmah smo znali treba da se spremimo za ozbiljnu tetralnost.

Kada smo konačno dobili priliku da pogledamo (crveni) set, na prvi pogled je delovalo da će ogromne nuduvane lutke ukrasti šou – a onda su niz pistu krenuli modeli.

Nova Martensova kolekcija je provokativna, on brand i pomalo futuristička na neki čudan „Pobesneli Maks“ post-apokaliptični način. Dosta lookova je odraz komercijalizacije koju brend pokušava da sprovede u poslednje vreme (da li smo zato dobili njihovu varijaciju na temu mini mikro Miu Miu suknjice?) i tu su komadi sa logom, kombinezoni sa (printom?) džinsa i iscepani džins koji je pravi Diesel DNK, dok konceptualniji komadi poput radničkih kombinezona i teksturisanih džempera pokazuju i onu Martensovu stranu koja, istina blago, ide protiv komercijalizma.