Kako pandemija napreduje Instagram je sve tiši, tagova je sve manje, odmori se provode na selu na goloj steni pored morskih ježeva, haljine su svedene, marke ne vrište, sandale su i dalje u kategoriji “ugly shoes”, bez štikle podrazumeva se. Društvena mreža koju svi optužuju za razmetanje i navode je kao razlog psihičkih problema kod onih koji ne uspeju da uvide da se radi o izmišljenom svetu, je ozbiljno “spustila loptu”. Ali da li to znači da smo osuđeni na modu u tri braon nijanse ravnih linija? Apsolutno ne, dovoljno je da instalirate TikTok i naći ćete se u eksploziji boja, tila i šljokica!
Generacija Z ne mari za minimalizam, tu su ključne reči “duga” i “jednorog”. Više je više zaista dobija svoje puno značanje na TikToku, gde čak i obična krema za telo izgleda kao nešto što je jednorog ispovraćao (uprkos tome što u našem timu branimo milenijans boje, možda neki od nas imaju baš tu kremu na svojoj polici u kupatilu). Upoznajte tri brenda koji su sušta suprotnost pridevu “svedeno”, kod njih sve puca od tila, boja i šljokica. Ako dižete obrvu, samo pomislite u koliko neizvesnom svetu živimo, zapravo su nam te optimistične modne kreacije neophodne!
LIRIKA MATOSHI
Iako je modna dizajnerka iz Njujorka Lirika Matoshi već počela da krči svoj put (ima samo 24 godine) TikTok ju je vinuo u zvezde! Njen stil podrazumeva brdo tila u bojama sladoleda, puf rukave i generalno krojeve koje bi i sama Marija Antoaneta obožavala. A haljina koja je opčinila ovu društvenu mrežu je maksi dužine, pastelno ružičaste boje, sa aplikacijama u vidu jagoda od šljokica. Znamo, zvuči… Pa, otkačeno u najmanju ruku. Globalna modna platforma Lyst objavila je podatak da je pretraga za baš tom haljinom posrasla za ravno 103% od početka avgusta. Ono što je takođe specifično kod ove kreacije jeste činjenica da se proizvodi u veličinama od XS do XXXL. Plus size manekenka Tess Holliday nosila je upravo ovu haljinu na dodeli Grammy nagrada još u januaru, ali zbog nje završila na listama najgore obučenih te večeri. Zato je Tess tvitovala da je haljina odjednom super od kad ju nosi gomila mršavih influenserki na TikToku. Što je otvorilo gomilu novih pitanja. Sva ta drama nije zaustavila Liriku, naprotiv. Ona je sada udružila snage sa kompanijom Disney i izradila je “Cinderella” kolekciju koja sadrži haljine od tila sa našivenim oblačićima i ogromnim mašnama.