Preporučeno
(N)ova sezona donosi značajne kolaboracije i limitirane kolekcije najatraktivnijih brendova i dizajnera.
S dolaskom jeseni, stiže i niz uzbudljivih novih modnih kolaboracija vrednih pažnje. Među najisčekivanijima je partnerstvo između Vivienne Westwood i Palace-a, nova capsule kolekcija Annie’s Ibiza i Clio Peppiatt, kao i saradnja Mulberry i Rejina Pyo.
U nastavku pogledajte najuzbudljivije fashion mash-upove jesenje sezone:
Vivienne Westwood x Palace
Jedinstvena modna saradnja Vivienne Westwood i londonskog skejterskog brenda Palace će sigurno biti na vrhu liste želja svakog urbanog fashion sladokusca ove sezone. Kolekcija, koja se lansirana 6. septembra, uključuje odeću, nakit, aksesoare i skejtbordove, i kombinuje buntovni pristup oba brenda.
Kolekcija crpi inspiraciju iz bogate Westwood arhive, uključujući printove iz prolećne/letnje kolekcije 1992. godine, kao i korsete. Iako je Palace brend koji preferiraju slavne ličnosti poput Dua Lipe i Rihanne, tehnički je muška marka – ova kolaboracija predstavlja prvi put da brend lansira komade posebno dizajnirane za žene, uključujući mini suknje i mikro šortseve.
Annie’s Ibiza x Clio Peppiatt
Annie’s Ibiza, modni brend koji je osnovala Annie Doble – omiljena dizajnerka Kate Moss i Rite Ore – nastavlja da se razvija, nakon lansiranja dugoočekivane kolekcije venčanica, početkom ove godine. Sada se brend vraća sa novom modnom kolaboracijom, drugom u nizu, sa londonskom dizajnerkom Clio Peppiatt.
Kolekcija je fokusirana na koncept mozaika, sa željom Annie Doble da inkorporira novu tehniku obrade metala u Peppiattine prepoznatljive siluete. Rezultat je kolekcija haljina, blejzera, suknji i torbi koje kombinuju ručno dodate metalne i šarene perlice celom površinom.
Mulberry x Rejina Pyo
Mulberry je angažovao dizajnerku Rejinu Pyo za svoju najnoviju modnu kolaboraciju, limitiranu kolekciju koja uključuje 15 komada. U ovoj kolekciji možete pronaći torbe i nakit savršenih za jesen, kao i odeću poput drapiranog pletiva, vunenih pantalona i upečatljivog trench mantila. Linija dolazi u zemljanim tonovima smeđe, kaki i sive boje – idealno za novu sezonu.
Dilara Findikoğlu x Heaven by Marc Jacobs
Tursko-britanska dizajnerka Dilara Findikoğlu jedno je od najtraženijih imena u modi, a među njenim obožavaocima su Margot Robbie, Emma Corrin i Zendaya. U novoj modnoj saradnji, inspiraciju crpi iz srednjoškolskih dana, reinterpretirajući komade koje su nosile Avril Lavigne, Runaways, Girlschool i Bikini Kill. Rezultat je jedinstvena kombinacija bunta i umetnosti, integrisana u svaki komad.
Dilarini dizajni za ovu kolekciju odišu osećajem lične istorije i mladalačkog prkosa. Ona se priseća nošenja metalik plavih platformi Marca Jacobsa, Gothic Lolita haljina i majica sa imenima bendova dok je pokušavala da oblikuje svoj identitet. Jedan upečatljiv komad, suknja koja podseća na njenu srednjoškolsku suknju, koju su njeni nastavnici smatrali prekratkom, simbolizuje razigrani, ali buntovni duh koji prožima kolekciju.
Ključni detalj ove kolaboracije je korset sa nadrealnim printom koji je ilustrovala talentovana Sophie McElligott. Umetničko delo prikazuje maštovitu interpretaciju gozbe Marije Antoanete, spajajući istorijski luksuz sa modernim, nadrealnim tvistom. Ova saradnja ne samo da ističe umetničku veštinu McElligott, već dodaje sloj fantastičnog narativa kolekciji.
Junya Watanabe MAN x New Balance 1906L
Konačno je došlo vreme da se patike o kojima se priča od proleća ove godine lansiraju u prodaju, a izlazak je zakazan za 18. oktobar u Junya Watanabe MAN radnjama u Japanu, po ceni od 332 dolara.
Dizajnirana u klasičnoj crnoj boji, ova hibridna cipela debitovala je na pisti tokom revije Junya Watanabe-a, na fall – winter Nedelji mode u Parizu. Kombinacija mokasine i patike je relativno neistražena teritorija – ne samo za Junya Watanabe-a, već i za većinu brendova. Zato je kreiranje modela koji je zanimljiv, a pritom i svestran, impresivno.
Gornji deo cipele preuzima oblik klasične mokasine sa crnom kožnom konstrukcijom u stilu penny loafers. Međutim, ostatak cipele sadrži zaštitne delove prstiju, srednji đon i đon modela New Balance 1906. Većina cipele ima blago robustan i tehnički dizajn koji koristi kožu i gumu. Na cipelama se takođe pojavljuje oznaka Junya Watanabe Man na risu, kao i mala oznaka New Balance sa strane.
Mugler x Gentle Monster
Pionir u dizajnu naočara za sunce, Gentle Monster, udružio se sa modnim vizionarima iz brenda Mugler kako bi predstavio novu kolekciju naočara. Kombinujući Muglerovo kultno nasleđe sa fluidnom estetikom Gentle Monstera, kolekcija sadrži dve osnovne siluete rama. Prva je Spiral 01, inspirisana Muglerovim naočarama Fourmis, koje su lansirane 1997. godine, kao deo poznate haute couture kolekcije ‘Les Insectes’.
Drugi model je Spiral 02, koji sadrži utisnute linije i elegantni hromirani logo. Oba modela su futuristička i dolaze u tri različite boje. Prateća upečatljiva kampanja, koju predvode Colin Jones i Georgia Palmer, a koju je fotografisao Theo Liu, odaje počast „vizuelnim inovatorima“, uključujući Thierryja Muglera i Helmuta Newtona.
Tilda Swinton x Hades
Tilda Swinton decenijama fascinira svet mode svojim unisex stilom i eklektičnim modnim izborima. Stoga, nema sumnje da će nova saradnja glumice – sa britanskim brendom pletenina i svakodnevne odeće Hades, koji su osnovale sestre Cassie i Isabel Holland, biti rasprodata. Kolekcija od devet komada inspirisana je izuzetnom karijerom Swinton, a dobitnica nagrada Akademije i BAFTA bila je uključena u svaki korak dizajna.
Kolekcija sadrži klasične pletene komade, upečatljive suknje i velike šalove, a svaki komad predstavlja omaž glumici ili filmovima u kojima je igrala. Capsule kolekcija uključuje džemper Orlando, sa karnerima na vratu kao suptilni omaž okovratniku iz 17. veka, džemper Last of England sa motivom makaza, inspirisan umetničkim filmom Dereka Jarmana, suknju Female Perversion, ukrašenu ručno crtanim detaljima, koje predstavljaju poster filma Susan Streitfeld iz 1996. godine. Saradnja takođe osvetljava škotsku i lokalnu proizvodnju, sa šalom na kojem piše „Made in Scotland“, dok na drugom piše „Nothing Matters“, aludirajući na omiljenu izreku Tildine bake.
Moncler x Genius
Na zatvaranju Nedelje mode u Šangaju 19. oktobra, Moncler će predstaviti najnoviju verziju svog višegodišnjeg projekta Genius – ovog puta, u ogromnom prostoru od 30.000 kvadratnih metara, čitavom Gradu Genijalaca, sa kreativcima koji će pomoći u jačanju brenda na ključnom kineskom tržištu, ali i globalno.
Među dizajnerima su Edward Enninful, Donald Glover, kineska umetnica LuLu Li, A$AP Rocky, Willow Smith, Lucie i Luke Meier iz brenda Jil Sander, kao i Nigo, koji sarađuje sa Mercedes Benzom. Takođe, u projektu učestvuju Hiroshi Fujiwara, Rick Owens i Palm Angels, koji su i ranije sarađivali na Genius projektu.
Projekat Genius je jedan od ključnih stubova Monclera, pored glavne kolekcije i luksuzne sportske linije Grenoble. Očekuje se da će najnovije izdanje Genius projekta doneti energiju brendu u izazovnom luksuznom tržištu.
Foto: Instagram, Pinterest, Hades-shop