Priča o kardiganu: saznajte kako je džemper sa potpisom JW Anderson postao TikTok senzacija

autor Manda Javorina
cardigan square

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/08/cardigan_cover.jpg

Do sad ste ga sigurno već videli. Onaj kardigan. Sve je počelo tako što je Harry Styles, jedan od apostola stila, izašao na scenu na probi za emisiju The Today Show u njemu (i sa odgovarajućom niskom bisera, razume se). Ne znam šta je tačno bilo na repertoaru ali sam sigurna da je savršeno odgovaralo. Tako vam je to sa Stylesom, bukvalno ne znate da li je u nečemu što mu je isplela baka ili nečemu što nosi etiketu sa cenom od koje se vrti u glavi (što je često slučaj). Za ovaj konkretan komad trebalo bi da izdvojite $1.890, kada biste mogli, a ne možete pošto je rasprodat. Dizajner koji stoji iza ovog pletiva Jonathan Anderson, kog smo pre neki dan pominjali drugim važnijim povodom, u modu vraća nešto što je već duže vremena ugroženo, a to je upravo ličan element izrade i zanatstva koji čini da za određeni komad osećamo nešto što prevazilazi želju za hvalisanjem o stanju na svom bankovnom računu.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/08/1596535389039217.jpg

Pripišite ovo činjenici da sve sa etiketom „uradi sam“ trenutno trendinguje po društvenim mrežama (zahvalite se pademiji i karantinu) ili Harryjevoj sposobnosti da započne trend, tek ovaj šareni džemper od krupnog pletiva odjednom je postao DIY projekat koji je preplavio TikTok i… naša srca. I to ne samo trenutno, ovo je ljubav koja traje mesecima. Od februara, tačnije, kada je platforma Lyst objavila da se upravo on nalazi u top deset najtraženijih komada sa JW Anderson potpisom. Ako na ovo dodate činjenicu da su pretrage po rečima poput „štrikanje“, „pletenje“ i „heklanje“ iz očiglednih razloga od februara do marta porasle za 78% matematika postaje jasnija.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/08/1596535471900993.gifhttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/08/1596535799098788.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/08/1596535869751418.gifhttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/08/1596535869841967.gif

@OOPS_BRADY

Sama priroda #cardiganchallenge potpuno je u skladu sa Andersenovim spinom mode i zanimanjem za sve što je zanatstvo, a ovo je bio čist momenat spontanog smislenog usklađivanja brenda i vrednosti za koje se zalaže cela jedna generacija. TikTok je sa svoje strane vrlo verovatno budućnost prodaje (ma koliko na momente toksičan bio kada je kozmetika u pitanju) i brendovi koji žele da u toj budućnosti postoje trebalo da na njega obrate pažnju. Ovo je bio spontani trenutak: „Mislim da je kardigan imao ovakav uticaj zbog toga što je došao u vreme razmišljanja za vreme karantina, kada su se ljudi ponovo povezali sa idejom da sami mogu da prave stvari. Baš mi se sviđa što sam kreirao komad koji sada ima „još jedan novi život“. Mislim da je to za modu danas jako važno, truditi se da uključuješ ljude, a ne isključivati ih“, kaže Anderson. Slažem se u potpunosti.