I one, čini se, rade od kuće.
Šalu na stranu, nakon više nego uspelog Zara eksperimenta, Simon Porte Jacquemus naš najdraži modni vladar Instagrama, otišao je korak dalje i odlučio da se kampanja za kolekciju proleće/leto 2020. snimi preko FaceTimea. Fotografije potpisuje genijalni Pierre-Ange Carlotti, a prvu seriju u kojoj je glavna zvezda Bella Hadid smo imali priliku da vidimo pre samo tri dana na zvaničnom Instagram nalogu brenda.
Od silnog oduševljenja (koje, priznaćete, i fotografije i ideja zaslužuju) potpuno smo smetnuli s uma da možda to nije sve što nam je Simon pripremio i da je svoju novu kampanju praktično osmislio kao (mini) seriju! Glavna uloga druge epizode poverena je ikoni u usponu, zvezdi serije Euforija, Barbie Ferreira.
Tako i nju vidimo u minimalističkom prostoru u modelima koji su postali zaštitni Jacquemus znak: šešir xxl oboda, poluprovidna bluza i bledo žuta haljina kao prefinjeni komad kolektivnog sanjarenja o jugu Francuske. Tu su i pletena torba i retro geometrijske naočare za sunce u zelenoj nijansi dostojnoj gumenih medvedića.
Minimalan stajling, minimalna šminka, samo žene jakih karaktera u odeći koja ih nadopunjuje i oslobađa. Eto cele Jacquemus filozofije u koju smo se odavno zaljubili i posebno smo srećni ovim dokazom da konfekcijska veličina nema nikakvu težinu u Jacquemus univerzumu! Nadamo se da će, kakve god se još promene budu dogodile u modi, ovo jeste prvi korak ka tome da devojke kao što su Belle i Barbie mogu nesmetano da stoje jedna uz drugu.