Lisca je u Ljubljani impresionirala međunarodnu publiku, poslovne partnere, medije, estradu i influensere jedinstvenom modnom revijom, kojom je premijerno predstavljena kolekcija Proleće-Leto 2026.
Događaj je bio posveta umetnosti, kreativnosti, majstorskom krojenju i savremenoj Lisca ženi, koja uz odabrane modele donjeg veša i odeće traži eleganciju, udobnost i samopouzdanje.
Veče ženstvenosti i kreativnosti u režiji Lisce
Ljubljanski sajmišni i izložbeni centar ugostio je više od 700 odabranih gostiju koji su se pridružili proslavi 70. godišnjice.
Lisca je modnu reviju začinila umetničkim nastupom poznatih muzičara i plesača. Uz zvukove originalne muzike, na pozornici su se smenjivale modne revije kojima je Lisca predstavila svoje proizvode u raznim pričama, od odabranih istorijskih komada, do savremene kolekcije u nežnim bojama bele i kajsije, prelazeći kroz ružičastu, do magenta i senzualne crne, s modnim dodacima koji su naglašavali dramatični look priče.

Maja Ratajc, kreativna direktorka brenda Lisca, opisala je modnu reviju sledećim rečima:
„Ovo je priča o samouverenoj savremenoj ženi koja živi svoj život. Ponekad je malo opuštenija, ponekad razigranija, ponekad nezavisna i odlučnija, a ponekad dramatična i senzualna… Ali uvek je stvarna, autentična, ženstvena. Lisca je brend koji svojim kolekcijama želi osnažiti žene. Savršenim krojem donjeg veša osigurava udobnost bez obzira na figuru, a kvalitetnim materijalima osigurava dugotrajnost donjeg vešta. Inovativni dizajn spaja modu i funkcionalnost kako bi se žene osećale prijatno, slobodno i živele život punim plućima. Naše vrednosti nadilaze modu i govore o načinu života, zato je naš slogan Living my life„.

Defile I am Lisca, Living my Life
Središnji deo događaja bila je revija nove kolekcije SS26. Nadolazeća kolekcija spaja stil, udobnost i razigranost, stvarajući moderan i samouveren izgled za sve prilike. Inspirisana je razigranim trenucima, romantičnim izletima i spontanim avanturama koje definišu savremeni život žene koja živi punim plućima, slobodno, dinamično i uživa u svakom trenutku.
Poznatim ličnostima koje su prošetale uz modele u novim kreacijama, Lisca je poslala poruku ženama da sve možemo biti Lisca, baš kao Iris, Ula, Nina, Tijana, Vanja, Olja, Hana, sa sloganom I am Lisca, Living my Life.

Kolekcija Proleće – Leto 26. izražava samopouzdanje, ženstvenost i spaja udobnost, stil i svestranost — od elegantnog donjeg veša i lounge odeće za opuštanje do raznolike ponude kupaćih kostima i sofisticiranih resort komada, dizajniranih za svaki trenutak života, kod kuće, na putovanjima ili u posebnim prilikama.

Samopouzdanje koje nosiš
Direktor Lisce, Luka Južna, povodom godišnjice je istakao: „Postoji posebno samopouzdanje koje proističe iz osećaja da nosite nešto izvanredno — ta tihi moć koju niko ne vidi, ali svi osećaju. To je suština življenja po sopstvenim pravilima, sa sopstvenom snagom. Zato stvaramo donji veš za svaki deo života žene: za jutra kada niko ne gleda, za večeri kada svi gledaju, za samopouzdanje koje dolazi iznutra, za istinsku moć u njenom životu. Lisca je obećanje slobode, kvaliteta, lepote, uspeha — i mi ga ostvarujemo.“
Južna se takođe zahvalio svim poslovnim partnerima, zaposlenima i svima koji su svoj rad utkali u prošlo nasleđe i novu viziju brenda Lisca.

Srbija i Lisca – ljubav koja traje
Specijalno odabrana delegacija iz Srbije bila je deo ove velike proslave i svojom pojavom, profesionalnošću i stilom dala snažan regionalni pečat jubileju brenda Lisca.

Suzana Perić je najpoznatija modna kreatorka i dizajnerka u regionu, žena koja godinama oblikuje estetske standarde domaće scene. Reviju je pratila iz prvog reda, unoseći prepoznatljivu dozu glamura, elegancije i sofisticiranosti koja je događaj pretvorila u modni trenutak vredan pažnje celog regiona.

Ana Dornik je istaknuti humanitarac i stub udruženja „Žena uz Ženu“, poznata po snažnim akcijama podrške ženama širom regiona.
Stanko Budimkić, Lisca Man ambasador – bio je u pratnji svoje prelepe partnerke, Nevene Vuković, koja je svojom pojavom donela nežnu sofisticiranost i savremenu eleganciju.
Tamara Bogunović dala je podršku Lisci ispred magazina Lepota & Zdravlje, vodećeg ženskog lifestyle medija u Srbiji.
Olja Lević, glumica, ima izraženu scensku harizmu i eleganciju koja je potpuno u skladu sa DNK-om Lisce.
Tijana Stoisavljević, model – prefinjena i profesionalna, jedna od najzapaženijih mladih predstavnica modne scene.
Milica Kon, voditeljka – čije prisustvo uvek donosi toplinu, sigurnost i prepoznatljiv televizijski šarm.
Marina Kotevski – dugogodišnji saradnik brenda, oslonac u PR aktivnostima i verni pratioc Lisca kampanja u Srbiji.




Na pisti su se posebno istakle dve predstavnice Srbije, ostavljajući snažan utisak među publikom: Ollja Lević – svojim gracioznim hodom i filmskom elegancijom, donela je moderni Lisca duh na scenu. Tijana Stoisavljević – fluidnim pokretima i samouverenom pojavom, unela je karakter visoke mode i savremene ženstvenosti.
Njihov izlazak na pistu bio je trenutak koji se jasno osetio u publici — energija, profesionalizam i stilski identitet koji povezuje Srbiju i Liscu u istoj snažnoj priči.
70 godina kreativnosti, kvalitete i bezvremenske elegancije Lisca
Osnovana 1955. u Sevnici, Lisca se danas smatra jednim od vodećih brendova ženskog donjeg rublja i kupaćih kostima. Sa inovativnim dizajnom, savršenim krojem i bezvremenskom ženstvenošću, Lisca spaja tradiciju sa savremenošću i stvara kolekcije donjeg veša, kupaćih kostima, spavaćica i odeće za opuštanje koje izražavaju samopouzdanje i profinjen stil.
Danas je Lisca prisutna u 40 zemalja sveta i zapošljava više od 700 ljudi (Skupina Lisca), od kojih 160 radi u matičnoj kompaniji u Sevnici.
Povodom 70. godišnjice, brend je predstavio obnovljeni vizuelni identitet i ažurirani logotip sa motivom lisice, koji predstavlja spoj tradicije i savremenosti. Lisica simbolizuje inteligenciju, prilagodljivost i eleganciju — osobine koje prate priču Lisce od samog njenog početka.
Fotografije: PROMO




