Modni brend Hugo Boss ponovo je snage udružio sa jednim od najboljih industrijskih dizajnera današnjice – Konstantinom Grčićem. Naime, već su 2015. godine sarađivali na dizajnu jedrilice za trke, a sada je Konstantin kreirao capsule kolekciju za jesen 2019. godine. Veza koja postoji između Grčića i Hugo Bossa je duga i snažna, između ostalog, kompanija je bila sponzor njegove solo izložbe u Vitra muzeju.
Tokom karijere duge tri decenije Grčić se nametnuo kao dizajner koji je pre svega fokusiran na funkcionalnost i jednostavnost u dizajnu. Kreirao je komade nameštaja za sve značajnije evropske kompanije, a njegovi radovi nalaze se u muzejima širom sveta, kao što su MoMa u Njujorku i Georges Pompidou Center u Parizu.
Ovo nije njegov prvi iskorak u modne vode. Već je sarađivao sa poznatim brendovima kao što su Prada i Brioni, kao i sa manjim nemačkim brendom Aeance za koji je osmislio kolekciju koristeći samo reciklirane, prirodne i biorazgradive materijale.
Hugo Boss kolekcija sastoji se od 3 dizajnirane T-shirt majice (prodavaće se po ceni od oko 188 dolara) i dva sakoa. Čelnici modne kuće istakli su da je za njih ova saradnja način da prošire vidike radeći sa stručnjacima iz drugih industrija. Tema same kolekcije vrti se oko putovanja, Grčić je kreirao tri različite grafike koje su odštampane na majicama, na ilustraciji je prikazan stariji čovek, mudar, ali blago zbunjen i to u Šangaju, Milanu i Njujorku. Što se tiče sakoa, ispoštovane su njegove zamisli, ali su mu pri kreiranju pomogli Bossovi dizajneri koji su se pobrinuli da sakoi budu savršeno ukrojeni, kao što smo već navikli od ovog brenda.