Nakon nekoliko nedelja karantina, modni brendovi postaju (i moraju da budu) sve inventivniji. Ono što je nekada bilo uobičajeno, trenutno ne važi, a svi se trude da pronađu način da svojim kupcima ponude nešto novo i primamljivo. Neki nude izazove i trude se da ostvare što intenzivniju interakciju preko društvenih mreža dok drugi jednostavno reinventuju način na koji predstavljaju stvari. Na ovom drugom frontu trenutno definitivno prednjači Zara. A evo i zašto.
Iako su Zara prodavnice trenutno zatvorene, sajt radi nesmetano svuda u svetu i izazov za prolećnu kolekciju bio je očigledan: kako snimiti kampanju u situaciji kada niko niti treba niti može da izlazi iz kuće (a o putovanju na lokaciju da ni ne govorimo). Pored toga, manekenke čija lica smo navikli da gledamo u Zara kampanjama i lookbookovima rasute su svuda po svetu i nije bilo ni govora da bi mogle da dođu u Španiju zbog prolećne kolekcije brenda.
A onda su se u Zari dosetili da iskoriste zeitgeist i da manekenkama pošalju odeću kako bi mogle da se slikaju same, svaka u svom delu sveta, u karantinu. Bez stilista, bez šminke i frizure, scenografa, producenata i timova. Hrabrost za neobičan koncept se potpuno isplatila: rezultati su fenomenalni!
Osim što odeću vidimo u potpuno nosivim kombinacijama, možemo da se zamislimo u bukvalno svakom komadu i to upravo sad. Kolekcija je puna odeće u kojoj ćete se osećati i stylish i udobno. Tu su delikatne teksture, nežne boje i veseli printovi, laka pletiva i savršeni komadi od teksasa. Za poneti kod kuće ali i u svet, kada nam se vrata ponovo otvore.