Svečano otvoren 54. Perwoll Fashion Week: Prenosimo atmosferu

    Zavirite u svet umetnosti, mode i muzike
    18.10.2024.
    RECOMMENDED

    Sinoćnom revijom „Fantastično putovanje” u znak sećanja na Slađanu Milošević svečano je otvorena jesenja nedelja mode, 54. Perwoll Fashion Week.

    Više od 40 kreatora, stilista i kostimografa iz bivše Jugoslavije predstavilo je svoje radove inspirisane ovom jedinstvenom modnom ikonom. Poznate ličnosti su se prošetale pistom uz zvuke najvećih hitova Slađane Milošević, koja je kroz godine spajala čarobni svet umetnosti, mode i muzike.

    Tema ovogodišnje manifestacije, koja se održava od 17. do 25. oktobra, nosi snažnu i podsticajnu poruku – PokušAI!.

    Perwoll Fashion week foto Jelena Ivanovic 9

    Ona ohrabruje mlade dizajnere, kreativce i umetnike da se otisnu u svet novih mogućnosti korišćenjem veštačke inteligencije u modnom stvaralaštvu. Centralni događaji ove godine, kao i do sada, odvijaju se na poznatoj lokaciji – Hangaru u Luci Beograd, gde će se održati najveći broj revija, izložbi i pratećih programa.

    U realizaciji ovog ključnog modnog projekta u Beogradu, koji ima za cilj promociju izuzetnih talenata i autorskih radova modnih dizajnera, kao generalni sponzor učestvuje brend Perwoll.

    Ovaj brend je već godinama omiljen izbor dizajnera za negu delikatnih materijala, a dugogodišnje partnerstvo sa modnim stvaraocima neguje kroz poseban odnos prema najfinijim tkaninama. Perwoll, sa svojom pažnjom prema očuvanju osjetljivih boja i materijala, već tradicionalno podržava domaću modnu scenu.

    Perwoll Fashion week foto Jelena Ivanovic 28

    Perwoll FW u punom sjaju

    Večeras će na modnoj pisti svoje kreacije predstaviti poznati dizajneri Dragana Ognjenović i Boško Jakovljević, dok će tematska revija pod nazivom Urban Nostalgia by Textil oduševiti prisutne.

    Mladi talenti imaće priliku da osvoje prestižnu nagradu Boris Nikolić, a podrška mladim dizajnerima nastaviće se u nedelju kroz finale konkursa Fashion Incubator by Perwoll, gde će mladi umetnici pred publikom prikazati svoje inovativne kreacije i obezbediti sebi ulazak u modni svet. Kroz ovo takmičenje, Perwoll pruža jedinstvenu šansu mladim kreatorima da istražuju nove ideje i koncepte sa akcentom na održivu modu.

    Saradnja između Beogradske nedelje mode i brenda Perwoll nastavlja se i ove jeseni, pod novim sloganom #RethinkNew.

    Promovisanje održivog pristupa modi jedan je od ključnih ciljeva Perwoll-a, koji nas podseća da prava vrednost mode nije samo u njenom estetskom izrazu, već i u njenoj moći da inspiriše pozitivne promene koje čuvaju našu planetu.

    Perwoll Fashion week foto Jelena Ivanovic 11

    O kompaniji Henkel

    Henkel, sa svojim brendovima, inovacijama i tehnologijama, zauzima vodeće pozicije na tržištu širom sveta u industrijskom i potrošačkom sektoru.

    Poslovni sektor Adhezivi Tehnologije je globalni lider na tržištu lepkova, zaptivača i funkcionalnih premaza. Sa sektorom Consumer Brands, kompanija drži vodeće pozicije posebno u sektorima pranja veša i održavanja domaćinstva i nege kose na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Tri najjača brenda kompanije su Loctite, Persil i Schwarzkopf.

    U fiskalnoj 2023. godini, Henkel je ostvario prodaju od preko 21,5 milijarde evra i prilagođeni operativni profit od oko 2,6 milijarde evra. Prioritetne akcije Henkel-a su uvrštene u nemački indeks DAX.

    Održivost ima dugu tradiciju u Henkel-u, a kompanija ima jasnu strategiju održivosti sa specifičnim ciljevima. Henkel je osnovan 1876. godine i danas zapošljava raznovrsni tim od više od 48.000 ljudi širom sveta – ujedinjen jakom korporativnom kulturom, deljenim vrednostima i zajedničkom svrhom: „Pioneers at heart for the good of generations“. Za više informacija, molimo vas posetite Henkel.

    Foto: Promo

    Saznaj više:
    Povezani članci: