Perfect Jeans: Koji su to najprodavaniji i najskuplji brendovi farmerki?

autor Dubravka Kovačević
1

Jeans industrija je na konstantnoj vetrometini trendova i brzih promena. Ako imate ideju da uložite novac u dobar par farmerki, evo par stvari koje biste morali da znate:

Kategorija jeans proizvodnje je definisana bumovima i padovima. Trendovi koji se tiču silueta, elastičnosti i kroja farmerki, naprosto dolaze i odlaze. Brendovi previše vezani za određenu estetiku mogu brzo postati zastareli; na primer, nekada popularni J Brand, orijentisan na uske krojeve, likvidiran je 2021. godine. Razvijanje proizvodnje i prodaje teksas artikala je teško na više nivoa. Obrada materijala i izrada je tehnički zahtevnija od drugih odevnih komada. Među vodećim brendovima poput Levi’s-a i konstantnog priliva novih start-upova, prostor je veoma konkurentan.

Snapinsta.app 461785480 1529503528450513 1305690957577203975 n 1080

Relativno mladi jeans brendovi i njihova strategija

Generacija jeans start-upova iz 2010-ih pokazala se veštom u snalaženju kroz uspone i padove u teksas industriji. Decenija je donela lansiranje i uspon brendova kao što su Frame, koji obožavaju poznate ličnosti, a koji su osnovali suosnivač Skims-a Jens Grede i Erik Torstensson, zatim reciklirani Levi’s brend Re/Done, Mother (kao projekat kreativnog direktora 7 for All Mankind Tima Kaedinga) i Agolde sa izrazito mladalačkim vajbom. Njihov dolazak je uzdrmao tržište, donoseći modni fokus na kategoriju i nove pristupe prodaji koji su se manje oslanjali na tradicionalne veleprodajne kanale.

Snapinsta.app 463190673 533476745965629 3972804525491764442 n 1080

Biti u skladu sa modom pomoglo je mnogim od ovih brendova da se snađu u složenom okruženju: dok jeans, uopšteno gledajući, beleži pad, premijum brendovi beleže bolje rezultate. Sada, kada su ovi biznisi izašli iz faze start-upova, žele da odrede sledeću fazu rasta tako što će se udaljiti od svojih identiteta isključivo kao jeansbrendova, ulazeći u nove kategorije artikala, šireći broj prodavnica i pripremajući stratešku veleprodaju.

Post-pandemijski new normal

U post-pandemijskom svetu gde je atleisure često prvi izbor, oblačenje jeansa, ironično, potpada pod ne-tako-ležernu kategoriju stila odevanja. To je promenilo vrstu farmerki koju kupci biraju.

Interesantniji, upečatljiviji komadi danas podstiču rast za mnoge brendove. Petogodišnji brend iz Njujorka, Still Here, doživeo je uspeh sa modelom ‘Cool Jean’ koji nema tradicionalni pojas i ima vezicu, dok su ultra široke nogavice Lucila jeans njujorškog DL1961 postale viralne nakon što ih je nosila Anne Hathaway prošle godine.

lucila

Taj trend podstiče asortiman čitavih brendova: Agolde, koji je otvoren 2014. godine kako bi ciljao mlađe, modno svesne kupce, trenutno čini većinu prihoda grupe Citizens of Humanity.

Izuzetni komadi pomogli su brendovima da razviju snažniji identitet brenda, ali i da rastu – ali takođe i direktan pristup potrošačima od početka.

A ovo su jeans brendovi vredni pažnje:

Gucci

farmerke

Luksuzni brend Gucci nudi premium jeans čije cene često prelaze 1.000 evra. Pored kvalitetnog materijala i kroja, Gucci jeans često ima unikatan dizajn, dekorativne aplikacije i vezove koji odražavaju luksuz i prepoznatljiv stil ovog brenda.

Levi’s

Snapinsta.app 461808753 914586137388668 5037568097300316171 n 1080

Levi’s ima širok cenovni spektar, ali premium linije poput Levi’s Made & Crafted i Levi’s Vintage kolekcija mogu koštati između 150 i 500 evra. Kao jedan od najstarijih brendova u industriji jeansa, Levi’s je poznat po dugotrajnosti i klasičnom dizajnu. Njihov501 model jedan je od najprodavanijih i najpoznatijih modela na svetu.

RE/DONE

redone

Ovaj američki brend poznat je po svojim unikatnim, recikliranim farmerkama i pristupu održivoj modi. Osnovan 2014. godine, brend je postao prepoznatljiv po tome što uzima vintage Levi’s farmerke i prepravlja ih u moderne krojeve, dajući im drugi život. Ovaj proces ne samo da doprinosi održivosti smanjujući potrebu za novim sirovinama, već daje i specifičan „vintage“ izgled i jedinstvenost svakom paru. Osim recikliranih farmerki, RE/DONE proizvodi i nove modele inspirisane retro stilovima, zadržavajući autentičan izgled i premium kvalitet. Njihovi najpopularniji modeli uključuju krojeve visokog struka, mom jeans, kao i ravne krojeve neobradjenih poruba.

R13

Snapinsta.app 463462555 1079959934133089 5640562345850374273 n 1080

R13 je luksuzni američki brend poznat po svojoj edgy estetici, visokokvalitetnom teksasu i krojevima inspirisanim grunge i rock’n’roll stilom. Osnovan 2009. godine, R13 se ističe komadima koji kombinuju buntovnički duh sa sofisticiranim dizajnom. Njihove farmerke karakterišu opušteni krojevi, niski struk, distressed detalji, sirovi rubovi i tamnije palete boja. Najpopularniji modeli uključuju skinny, boyfriend, cargo i oversized krojeve, često sa naglašenim poderotinama ili izbledelim efektom. R13 je sinonim za one koji traže statement komade, a koji kombinuju urbano i luksuzno u svojoj svakodnevnoj garderobi.

Mother

jeans

Mother je kalifornijski brend farmerki poznat po udobnosti, retro dizajnu i modernim krojevima. Osnovan 2010. godine, Mother je stekao popularnost zahvaljujući svojim mekanim, visokokvalitetnim teksas materijalima i inovativnom dizajnu. Njihovi modeli variraju od klasičnih skinny i straight fit krojeva do šireg, ležernijeg mom jeans i flare kroja. Mother se ističe ne samo estetikom već i opuštenim, zabavnim brendom koji prati trendove, a istovremeno zadržava autentičan karakter. Često koriste hrabre detalje, izbledele tonove i jedinstvene šavove.

AGOLDE

agolde

Popularni američki brend, specijalizovan za moderne, visokokvalitetne farmerke i odeću od teksasa. Njihove farmerke često odlikuju vintage inspirisani krojevi i premium materijali, što im daje autentičan izgled i dugotrajnost. Brend često koristi ekološki prihvatljive metode proizvodnje, uključujući održive materijale i ekološki prihvatljive tehnike pranja jeansa. Neki od najpopularnijih modela su visokog struka, ravnog kroja, kao i baggy i cargo varijante.


Frame Denim

frame

Frame Denim ima veliki uspeh među ljubiteljima mode zbog svog sofisticiranog dizajna i udobnosti, posebno u sklopu „dnevne elegancije.“


Rag & Bone

ragandbone


Poznat po kombinaciji američkog i britanskog stila, Rag & Bone nudi udoban džins koji se lako uklapa u razne stilove.


True Religion

truereligion


Poznat po kombinaciji američkog i britanskog stila, Rag & Bone nudi udoban jeans koji se lako uklapa u razne stilove.

Ovi brendovi su među najtraženijim jer kombinuju luksuzni dizajn, kvalitetne materijale i jedinstveni stil, što ih čini izuzetno popularnim i poželjnim širom sveta.

Foto: Instagram, Pinterest