Alber Elbaz i Richemont grupa objavili su da pokreću novi „modni projekat“

    27.10.2019.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/10/alber-cover.gif

    I ne možemo biti srećniji zbog ove najave!

    Moda je svakako surov biznis. U jednom trenutku ste na vrhu, na vrhu je možda nepodnošljivo, ali ste tu, i sutradan vas nema. I možda je opet nepodnošljivo – ali ovaj put zato što ne radite. Alber Elbaz je legenda u modnoj industiji. Dizajner koji je podigao najstariju modnu kuću Lanvin iz pepela i učinio je relevantnom. Njihova saradnja sa H&M slovi za jednu od najpopularnijih i najprofitabilnijih. Ali nakon razmimoilaženja sa vlasnicom modne kuće Alber je otpušten. Od tada je radio na nekim saradnjama i pokušavao da se ponovo pronađe kao dizajner i kao osoba. Sa suprotne strane Lanvin je prelazio iz ruke u ruku i na veliku žalost postao brend koji se više nikoga ne tiče.

    Zato je užasno zanimljiva i veoma važna vest koju smo čuli od švajcarske luksuzne grupe Richemont: oni ne pokreću modni brend već projekat u saradnji sa Alber Elbazom. Ova objava vam govori nekoliko stvari. Kao prvo, veoma je teško u današnje vreme izgraditi brend oko dizajnera. Možda samo Jacquemus uspeva zaista u tome, ali kada govorimo o zaradi to spada u kategoriju koja ne može da se poredi sa onom koju ostvaruju modni konglomerati. Isti ti konglomerati zato ne otvaraju nove brendove već rebrendiraju postojeće modne kuće.

     

    Duga stvar- dovode sve mlađe i mlađe dizajnere kako bi pridobili sve više mladih kupaca. Pogledajte primere: Demna – Balenciaga, Virgil – Louis Vuitton, Daniel – Bottega Veneta. Imena koja pripadaju Alberovoj generaciji: Phoebe Philo, Frida Giannini i Peter Copping, više niko ne pominje.

     

     

    Richemont, koji poseduje luskuzne brendove kao što su Cartier i Piaget, se muči sa modnim brendovima koje poseduje: Alfred Dunhill, Chloé i Alaïa. Natacha Ramsay-Levi koja dizajnira za Chloé nije još uvek uspela, nakon što je dovedena posle odlaska Clare Waight Keller, da napravi it aksesoar koji će doneti brendu zaradu koja mu je neophodna. Pričalo se i da će Richemont i Kering da se udruže kako bi napali LVMH, ali ništa još ne daje naznake koje bi potvrdile tu teoriju. Uzimajući sve činioce u obzir Richemont je najavio „modni projekat“ sa Alber Elbazom i iz toga vidimo da ovu saradnju i brend ne posmatraju u tradicionalnim okvirima iz kojih moda sve više izlazi. Kako god izgledala ova saradnja modni svet prati svaki korak i sa nestrpljenjem iščekuje šta nam Alber Elbaz donosi.

     

    Saznaj više:
    Povezani članci: