
Nova IVKO Woman kampanja spojila je naše omiljene žene iz javnog života i rezultat nas je oduševio!
IVKO Woman je jedan od najomiljenijih domaćih brendova koji je tokom godina postojanja stekao odličnu reputaciju i verne kupce, pre svega zbog kvaliteta materijala i izrade, ali i zbog vrlo jasno definisanog stila. Ni nova kolekcija nije izuzetak, ali su nas iznenadili u kampanji jer nam nove modele prezentuju autentične i ostvarene žene sa javne scene čiji rad izuzetno cenimo i pratimo.

Kako se u osvežavajućem modnom zaokretu koji nam IVKO donosi u 2021. prepoznaju i međusobno prožimaju mladost i zrelost, brend se u njenoj promociji odlučio na saradnju sa damama koje inspirišu svojim životnim pričama. Te IVKO žene ističu se profesionalnim dostignućima i stavom, a svojim ličnošću i kreativnošću uspostavile su autentične, prepoznatljive modne izraze.


Tako je zaštitno lice nove IVKO Woman brenda postala Irena Mišović, bivši model i dugogodišnja modna novinarka, čiji stil najbolje opisuju prefinjenost, suptilna estetika i toplina, ali i njena mlađa kćerka, Iva Mišović, koju možda znate kao devojku umetničkim imenom Lorens pod kojim osvaja publiku širom Evrope, a njen muzički, kao i modni izraz oslanja se na grupe Moloko, Depeche Mode i Lordes.


Još jedno dobro poznato lice u kampanji je i Maja Uzelac, rediteljka, novinarka, DJ i vrsni poznavalac modnih trendova, a njen lik i delo ogledalo je snažne energije, harizme i nepogrešive mere ukusa. Odavno smo prestali da brojimo prilike u kojima je Maja dokazala da je jedna od retkih na ovim prostorima koja može da iznese kompleksne koloritne dezene i različite stilove.


Teško je nekome drugom pripisati status vanvremenske fashion ikone, nakon što upoznamo Sonju Vukićević, balerinu, koreografkinju, glumicu i rediteljku koja je pozornicom vladala snagom i baletskom gracioznošću, a kulturnim beogradskim krugovima danas vlada upečatljivošću spoja svojih damskih manira i moćnog, autentičnog stila oblačenja oslonjenog na jarku paletu boja.


Na potpuno drugačiji način sebe kroz modne izbore predstavlja Mina Sovtić – devojka koja tek brusi svoje umetničko ja na filmu, ali je nesvakidašnje nežnom pojavom uveliko zapažena na domaćoj javnoj sceni. Kreacije u kojima ćemo je najčešće videti kombinuju romantične detalje sa prirodnim, zemljanim tonovima.

Kolekcija se sastoji iz tri linije – Exotic Jungle, koja dočarava uzbudljivo lutanje kroz tropske šume, Africa – inspirisana nesagledivim prostranstvima savana, tradicije i kulture žitelja ovog plemenskog kontinenta i Boho – svojevrsna oda slobodi i balansu sa prirodom. Stilski su besprekorno uobličene dizajnom kreativnog tima na čijem je čelu direktorka Milica Njego, koja je i suosnivačica porodičnog IVKO brenda. Prema njenim rečima: „osnovna težnja nove IVKO Woman kolekcije je da podrži različite modne izraze savremenih žena i da im više slobode, dok osnovna karakteristika dizajna ostaje visoki kvalitet biranih materijala koji garantuje dugovečnost“.

Milicu posebno raduje što ovom kolekcijom IVKO Woman zakoračuje u novu eru dizajna, a nas što izborom materijala i procesom njihove obrade ostaje veran očuvanju prirode i dosledan reputaciji jednog od retkih modnih brendova na domaćem tržištu usmerenog na održivi razvoj modne industrije. Upravo ta, tradicionalna odanost prirodnim materijalima znači da i novom kolekcijom dominiraju pamučne, lanene ili viskozne haljine, suknje, pantalone, kardigani, puloveri i jakne sa neverovatnim šarama ali i jednobojnim efektnim nijansama. Ono što posebno osvaja jesu krojevi koji ističu ženstvenost, ali čuvaju punu slobodu kretanja tela uz živopisne kombinacije boja koje momentalno razigravaju i čula i srce.



Spektakularan način na koji su odabrane dame svojim favoritima iz nove IVKO Woman kolekcije dale sopstveni pečat, zabeležio je fotoaparatom, jednako impresivan, fotografski dvojac Danilo & Sharon.
Komadi iz ove kolekcije već su dostupni u radnjama u zemlji i inostranstvu, a putem sajta www.ivko.com ili instagram stranice @ivkowoman.
Povezani članci
Buro 24/7 Izbor