
Novi domaći brend na koji treba da obratite pažnju
Na instagramu ste prethodnih dana svuda mogli da se vidite da se sprema projekat iza kojeg stoje Andrea Pavlović i Vladimir Gašić. Nakon što smo dobili neku ideju o čemu se radi i da se brend iza kojeg stoje zove Sized2 odmah smo pozvali Vladimira. Počeo je sa kratkim uvodom: "Sized2 je napravljen u nedostatku basic streetweara kod nas i baziran je na krojevima, a ne na aplikacijama ili grafičkim printovima. Zamišljen je kao unisex brend koji koji odgovara svima i dolazi u 2 veličine: Size 1 i Size 2. Otuda i ime "Sized2". U prvom dropu puštamo 4 boje trenerki, duks sa kapuljačom, duks i donji deo trenerke. Pored trenerki u kolekciji imamo i majice oversized kroja u 3 boje." Na to se uključuje i Andrea i objašnjavaju nam zajedno celu priču o nastanku ovog brenda: od ideje do krajnjeg snimanja kampanje.

Kako ste se našli u ovoj priči? Da li se poznajete od ranije?
Mi smo se zapravo upoznali pre ideje za brend preko zajedničkog prijatelja koji je smatrao da imamo ista interesovanja, i eto, bio je u pravu.

I kako ste odlučili da osnujete brend?
Kao što smo rekli, spojila su nas zajednička interesovanja prema modi i tom nekom street attire-u i tu se rodila ideja za osnivanje brenda, posle 2-3 dana priče.

Ispričajte nam kako je tekao proces - od imena, preko skica, do proizvodnje?
Nama je sve bilo lakše od samog imena (Sized2). Sve je bilo gotovo pre imena. Što se tiče skica i modela, to nam je bio najlakši deo jer smo oboje hteli da poenta brenda bude u krojevima, tako da smo posle 8 sampleova došli do savršenog kroja. Kada je bilo vreme da poručimo kutije, tada smo osmislili ime. Oversized = Sized + (2 veličine koje smo osmislili) = Sized2


Šta vam je bilo najizazovnije?
Najizazovnije pored imena, su zapravo organizacija i rokovi. Sve je teklo kako treba osim rokova u proizvodnji ili pozicije štampe i veličine štampe, tako da: detalji.

Ko su ljudi koje vidite da nose vaše stvari?
Zapravo svako ko se pronađe u našem brendu je za nas IT osoba. Osobe koje u trenerkama idu from day to night je bio vajb kojim smo se vodili. Ujutru na kafi u kompletu, a uveče u izlasku u donjem delu, majici ili topu, i sakou.

Šta su planovi za dalje? Koje ideje želite da realizujete?
Već smo u procesu poručivanja novih boja, tako da nam je plan da izbacimo još nekoliko boja ovih modela koji će biti uvek dostupni, a pored toga već od sledećeg meseca izlaze i novi artikli. Plan nam je da Sized2 postane jedan modni/streetwear brend gde možete da nađete outfit od glave do pete, uz sve aksesoare.


Ko je radio kampanju?
Zvaničnu kampanju je radio fotograf Vladimir Ilić. Sa njim smo osmislili da to budu pozadine u boji trenerki i da sve ima mladalački duh i raznolikost.
VLADA: Naravno ja ne bih bio ja da iza kamere nisam zabeležio blurry momente i svojom kamerom.

Čime ste se vodili kada ste osmišljavali kampanju? Kako ćete promovisati brend? Da li se ugledate na način na koji to rade veliki brendovi kao Burberry i Givenchy koji šalju infulenserima komade za fotkanje ili imate drugačiji pristup?
Početak kampanje je od samog starta zamišljen kroz promocije na društvenim mrežama. Vlada dolazi iz tog sveta i bilo nam je važno da se uvaži moć koju društvene mreže imaju, pogotovo kada je osnivač osoba koja je počela na njima. Plan nam je da imamo svoje influensere na seeding listi koji će dobijati sve novitete prvi. Event je bio zakazan za 23.10. Međutim nismo želeli da rizikujemo zdravlje zvanica, tako da ga pomeramo za malo kasnije kako bi ljudi imali i fizički pristup garderobi pre nego što kupe.

Postoji li pesma koju ćete pustiti sada kada je sve završeno i kolekcija napokon izašla?
Nemamo tačno pesmu, ali znamo da će to biti nešto od Rihanne, treba nam ta doza bad bitchness-a.
