Pretraga

Reebok \"Write Your Legacy\": Ne možeš promeniti ono što je bilo, ali možeš uticati na ono što dolazi

Reebok "Write Your Legacy": Ne možeš promeniti ono što je bilo, ali možeš uticati na ono što dolazi

Stigle su nove, REciklirane CL Legacy i Legacy 83 siluete

Tekst: BURO.

Ne isplati se prečesto ići kroz život sa glavom okrenutom unazad jer kako god nam se nešto čini sa ove distance, koliko god čeznuli da nešto iz prošlosti promenimo, drugačije se postavimo i pametnije reagujemo, još uvek nije izmišljen sistem po kom bi to bilo moguće. S obzirom da u nazad ne možemo i da stvari nije moguće ispravljati retroaktivno, jedino sa čime možemo da radimo je sada i to za sutra, a na prošlost treba gledati samo iz jednog razloga. Ne da bismo se kajali i podvlačili sebi gde smo sve i koliko grešili, nego da bismo iz tih grešaka naučili. Da bismo sa određene distance uvideli probleme i ne zataškavali ih već iznosili na svetlo i dozvolili da nas prošlost inspiriše makar i greškama, te da nas pogura u pravom smeru za bolju, kvalitetniju i ispravniju budućnost.

Reebok "Write Your Legacy": Ne možeš promeniti ono što je bilo, ali možeš uticati na ono što dolazi (фото 1)

Upravo na tom tragu, globalni fitness brend Reebok lansirao je nastavak kampanje „Write your legacy“ u kom poziva na inspirisanje prošlošću i u sklopu koje su predstavljene nove siluete Classic Leather Legacy i Legacy 83 koje su napravljene od 30 % recikliranog materijala i kreirane sa idejom o održivoj budućnosti. Classic Leather Legacy inspirisan je legendarnim modelima Aztec i Classic Leather, a ove sezone je nadograđen REcikliranim materijalima, dok Legacy 83, kao savremeni model fokusiran na žene, naglašava važnost održivosti, koja se ogleda kroz reciklirani materijal na gornjištu patike. Ukratko, oba modela su inspirisana prošlošću, a stvorena za budućnost. Ovom kampanjom Reebok nastoji da podstakne društvenu odgovornost i pruži svoj doprinos podizanju svesti o važnosti održivosti i očuvanja okoline.

Reebok "Write Your Legacy": Ne možeš promeniti ono što je bilo, ali možeš uticati na ono što dolazi (фото 2)

Sa snažnom idejom o očuvanju životne sredine, podržavanjem lokalnih zajednica i pozitivnih promena u njima, kao partnere na ovoj kampanji Reebok se udružio sa angažovanim društvenim pokrete iz celog sveta. The Kickback iz SAD, RAHH iz Velike Britanije i Youngmin Kang iz Južne Koreje su paradigma onoga što Reebok svojom kampanjom pokušava da predstavi i osnaži, budući da koriste svoj talenat kako bi postavili temelje za izgradnju bolje budućnosti u svojim zajednicama. The Kickback osnažuje mlade u severnoameričkim zajednicama, pretvarajući sport, umetnost i duh zajednice u projekte koji poboljšavaju mentalno i fizičko zdravlje dece. RAAH je osnovan kao lokalni pokret s globalnom vizijom: postići da se čuje glas mladih, ali i priče izbeglica i žrtava trgovine ljudima i kroz različite projekte se bave temama poput ljudskih prava, verujući da samo zajedno možemo srušiti barijere koje nas razdvajaju i tako proširiti vidike. S druge strane, Youngmin Kang ističe da je smeće jedne osobe nasleđe druge osobe i želi razbiti postojeću stigmu oko otpada i recikliranja u Južnoj Koreji koristeći otpadne materijale za stvaranje lepih, jedinstvenih umetničkih dela.

Reebok "Write Your Legacy": Ne možeš promeniti ono što je bilo, ali možeš uticati na ono što dolazi (фото 3)

Za sve njih, bolji svet, pozitivne promene, kvalitetnija ekologija su najvažniji cilj, kao i neponavljanje grešaka iz prošlosti već učenje i sebe i drugih kako da zajednički stvorimo što bolji svet za one koji dolaze. Njihovi radovi možda izgledaju drugačije, kao i novi izgledi popularnih silueta patika kojima su dali obličje ali je njihov moto identičan: filozofija “ne možeš promeniti ono što je bilo, ali možeš uticati na ono što dolazi” prema kojoj su akcija i promene neophodni. Ako ti se nešto ne dopada, promeni to. Ako nešto uviđaš kao problematično, reaguj. Ako je nešto loše, reci. Samo na taj način i samo zajedničkim snagama je možda i moguće stvoriti svet bolji od ovoga, a upravo to je i poruka koju Reebok želi da pošalje u svojoj kampanji „Write your legacy“.

Promenite pravila, ostavite trag, preduzmite nešto za bolju budućnost i za nasleđe koje će ostati budućim generacijama.

Reebok "Write Your Legacy": Ne možeš promeniti ono što je bilo, ali možeš uticati na ono što dolazi (фото 4)

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor