Šta je sledeće za legendarni Tiffany’s?

    25.11.2019.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/tifannys_cover.jpg

    Nakon nekoliko nedelja nagađanja i insajderskih priča, konačno je potvrđeno da je korporacija LVMH kupila američki Tiffany & Co. za 16.2 milijarde dolara. U kešu. Ne znamo gde se taj keš fizički nalazi (iako automatski provocira mentalne slike Baje Patka koji pliva u zlatnicima u svom trezoru) ali znamo jednu stvar: najjači igrač na luksuznom tržištu, i druga kompanija po ostvarenom profitu u Evropi, sigurnim koracima osvaja i američko tržište. 

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574691478745784.jpg

    Legendarni brend nakita osnovan je 1837. godine kada je Charles Lewis Tiffany otvorio prvu radnju na Menhetnu. Ali svoju reputaciju je zacementirao legendarnim filmom „Doručak kod Tifanija“ gde Audrey Hepburn u početnoj sceni stoji upravo ispred izloga te radnje i jede kroasan i pije kafu, i možda je najbolji product placement u istoriji filma. Brend je postao legendaran i svoju reputaciju odlično naplaćuje: regularno vereničko Tiffany prstenje prodaje se u rasponu cena od 1.600 do 50.000 dolara.

    Osim toga što amerikanci nemaju nikog ko bi iole mogao da parira LVMH-u i što ovakav razvoj događaja samo pojačava ovu situaciju, ovo je drugi veliki iskorak evropskog giganta u arenu skupocenog nakita (od kupovine Bvlgarija 2011. godine). 

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/11/1574691478791951.jpg

    Sklopljenom pogodbom obe strane profitiraju – LVMH ojačava u ovom sektoru, a Tiffany & Co koji je do sada bio nezavisna kompanija, namerava da se repozicionira na tržištu preko resursa kojima LVMH globalno raspolaže. Naime, legendarna kuća poslednjih godina ima problema, kao i mnogi drugi heritage brendovi, sa tim da dopre do nove mlađe generacije kupaca. Svi znamo da milenijalsi i pripadnici generacije Z imaju drugačiju predstavu o tome šta je luksuz, kao i to izbegavaju tradicionalne praznične kupovine (koje su uvek bile plodna Tiffany teritorija), a da skupocene komade nakita često kupuju sami sebi na poklon što je, sa druge strane, suprotno od globalnog Tiffany imidža koji podsvesno svi vezujemo za vereničko prstenje. Dakle, u planu je revitalizacija.

    Ostaje jedno pitanje na globalnom nivou: da li ijedan brend ima uslove da se reinventuje sam ili je ovo (konačni) dokaz da ili pripadate korporaciji ili vas… nema?

    Saznaj više:
    Povezani članci: