Zašto celebrity ličnosti obožavaju brend The Row

autor Dubravka Kovačević
15

Zašto celebrity ličnosti vole brend The Row? U domenu luksuzne mode gotovo da nema mesta za mlade brendove, jer njom odavno dominiraju teškaši sa bogatom tradicijom i debelom istorijom prestiža, koji se odnosi na aristokratiju i A-listere. U kolektivnoj podsvesti na pomen ovog pojma, prve asocijacije su, sa razlogom, Hermes, Louis Vuitton i Chanel. Komadi ovih zvučnih imena su naprosto statusni simboli često pominjani i u hip hop stihovima gde luksuz postaje sinonim za finansijski uspeh, a samim tim i moć. Ipak, jedan brend je uspeo da dekonstruiše isporfanisanu blink-blink filozofiju i servira luksuz sa potpuno drugačijim konceptom.

4dd9ab7250bc979536f6cad29edc86b6

Olsen bliznakinje su imale samo devet godina kada su uplivale u holivudske vode i postale miljenice globalnog auditorijuma. Predviđale su im se bombastične karijere u filmskoj industriji, ali ipak su zatvorile ta vrata i okrenule se modnom dizajnu. Ispostaviće se da nisu pogrešile, jer njihov, sada već punoletan brend The Row parira famoznim brendovima po popularnosti, te je ove godine u 20 najpoželjnijih brendova u Lystovoj Index listi luksuznih etiketa.

7509467dbed3b7efb515b0469a486c28

The Row, oličenje elegancije

The Row estetika je oličenje potcenjene i vanvremenske elegancije i fokusirana je na jednostavne osnove garderobe od luksuznih materijala koji usporavaju i osporavaju brze trendove. Sestre Olsen su u svoj brend unele filozofiju transsezonske odeće, sa besprekornim detaljima, kvalitetom i umećem izrade, čime su udarile temelje ideologiji tihog luksuza.

Zaista, bilo je nemoguće pobeći od ove popularne sintagme koji je promenio pogled na modnu industriju, a medijski propraćeno sudjenje Gwyneth Paltrow je bila odlična medijska kampanja za antilogotipski luksuz, koja je rezultirala opštom opsesijom javnosti i rekonstrukcijom pojma bogatstva.

the row

Prema Lystovom barometru, pretrage za The Row brend su porasle za 93 procenta u prvom kvartalu 2024. godine, dok je Margaux torba, sa cenom od 16 870 USD, proglašena za najpoželjniji komad, sa pretragama koje su porasle za 198 procenata u odnosu na prethodnu godinu.

Životi sestara Olsen obavijeni su velom misterije i društvene mreže nikada nisu bile njihova stvar, pa opet, kratka javna pojavljivanja bliznakinja obavezno podignu prašinu nepogrešivim odabirom outfita. U svetu kojim dominira influenserska sfera društvenih mreža, očigledna nezainteresovanost Olsenki za takav cirkus samo ih čini fascinantnijim, pa i nedostižnim.

Tajna uspeha

U tome, možda, leži tajna uspeha The Row-a: pravi luksuz u 2024. nije podstaknut logomanijom ili efektom šoka, već skromnim i nenametljivim pristupom. To je odeća koja govori o čvrstom samopouzdanju.

Može se reći da je to samopouzdanje doprinelo da mladi brend nenametljivo nametne svoju viziju i živi svoj američki san, upisujući se u modnu istoriju.

Foto: Pinterest