Novi kreativni direktor kuće Moschino, Adrian Appiolaza, svoju modnu eru u italijanskom brendu započeo je modnim beleškama, koje je ostavio na svako sedište (za svakog gosta revije koja je pre neki dan prikazana na Milanskoj nedelji mode), a koje je iskoristio kao šašave šešire za svoje završne odevne kombinacije.
Kolekcija je obilovala i šaljivim dosetkama osnivača kuće, Franca Moschina – prikazane su ironične majice sa sloganima, printovi koji stvaraju optičku iluziju, veliki znakovi pitanja, znakovi mira, tufnice, biserni detalji, nabori i namigivanja ka Rui Cambon.
Ovo je bio brzinski posao, i to se moglo osetiti, kažu oni koji su posetili reviju. S jedne strane, Adrian Appiolaza dela kao iskusni nekadašnji kreativni direktor u brendovima poput Loewe, Chloe, Miu Miu, a s druge strane zbog brzine kojom je sada morao da radi – na čelo kuće došao je tek početkom ove godine, bio je prinuđen da zaroni u Moschino arhivu i fokusira se na najčuvenije reference brenda.
Suzdržaniji u izrazu nego njegov prethodnik, modni kreator Jeremy Scott, Appiolaza se više fokusirao na stvarnu, nosivu odeću, nego u bizarnim i šaljivim modnim uprizorenjima.
– Ideja mi je bila da prenesem poruke putem odeće. Takođe, poigrao sam se sa pravim arhetipovima ready-to-wear-a, stvarajući likove, rekao je na kraju revije Appiolaza.
Kao primetan kolekcionar avangardnih modnih komada, dizajner je otkrio da je ranije uglavnom kupovao košulje i prsluke brenda Moschino i ta lična povezanost sa ovom modnom kućom osetila se u kolekciji koju je predstavio.
Ono što je na samoj završnici revije bilo takođe Moschino jeste to što je novi kreativni direktor izašao na pistu držeći na povocu svog francuskog buldoga Nenu.
Fotografije: Instagram