Mejkap brend Charlotte Tilbury ulazi u svet parfema, a njegova vlasnica, Charlotte Tilbury želi da kupci, mirisima koje je ona stvorila, dodirnu svoje emocionalno, duhovno i senzualno biće. Razvijeni sa kompanijom IFF, izgrađeni su na tradiciji i tehnologiji.
Poznata šminkerka spremna je da izazove različite emocije, vibracije, akcije i reakcije sa novom kolekcijom od šest mirisa, koji predstavljaju ostvarenje dugogodišnje želje Charlotte Tilbury da stvori parfeme koji poboljšavaju raspoloženje i osnažuju kupce na isti način na koji to rade njen mejkap i linija za negu kože.
Charlotte Tilbury mirisi za bolje raspoloženje
Ovo je veliki korak za brend Charlotte Tilbury, koji je lansiran 2013, a ide ka tome da postane biznis kompanija u oblasti šminke, nege kože i parfema (snaga sa 3 ose), vredna milijardu dolara.
– Moji roditelji su razumeli moć aromaterapije i aromakologije i oduvek sam znala da mirisi mogu delovati na hormone, da mogu smiriti ljude. Mešajući ulja sa njima, nosila sam svoje mirise 30 godina. Otkrila sam i kako možete putovati kroz vreme sa mirisima, da oni mogu otvoriti i otključati stvari, istakla je Charlotte Tilbury, predsednica, predsednica odbora, glavna kreativna direktorka i osnivač kompanije koja nosi njeno ime.
Neurosmirisi (neuroscents) su brzorastuća, specijalizovana kategorija funkcionalnih parfema kreirana sa olfaktivnom notom ili notama, kako bi izazvali emocionalne reakcije koje su neurološki dokazane kombinacijom mapiranja moždanih talasa i istraživanja potrošača. Stekli su popularnost za vreme pandemije, kada su zabrinuti potrošači, željni istraživanja mirisa, želeli da poboljšavaju raspoloženje u svojm domovima. Neurosmirisi su takođe deo mnogo šireg wellbeing trenda, koji se kreće ka lečenju i metafizičkom području kristala, astrologije, numerologije i tarota.
Od 6 Charlotte Tilbury mirisa, u kompaniji pretpostavljaju da će 3 postati planetarno popularna. To su Magic Energy, Calm Bliss i Joyphoria.
Čak 98 procenata ljudi koji su koristili Magic Energy, mešavinu palo santa, ulje bergamota i eteričnog ulja čempresa, složili su se da je miris „pojačao i unapredio“ njihov nivo energije tokom sedmodnevne probne upotrebe. Calm Bliss koji sadrži ulje lavande, sveže ulje bergamota, beli mošus, apsolut cveta narandže i tonka pasulj, poboljšao je osećaj mira kod 92 odsto korisnika za 7 dana. Joyphoria sadrži ulje nerolija, akord kokosove vode i ulje petitgraina i poboljšao je osećaj sreće kod 91 odsto testirane publike.
Mirisi su već u prodaji u odabranim radnjama, kao i na sajtu kuće.
Fotografije: Charlotte Tilbury