Danas počinje 54. Perwoll Fashion Week

    Nedelja kreativnosti i inovacija
    17.10.2024.
    RECOMMENDED

    U periodu od 17. do 25. oktobra, jesenji dani biće obojeni kreativnošću dizajnerskih zvezda i mladih talenata na 54. Perwoll Fashion Weeku. Ovogodišnja tema omiljene modne manifestacije nosi snažnu poruku – PokušAI!, kroz koju podstiče mlade kreativce, dizajnere i umetnike da se prepuste mogućnostima veštačke inteligencije u procesu modnog stvaralaštva. Svi ljubitelji mode imaće priliku da vide revolucionarne kreacije, ali i da budu deo različitih modnih aktivnosti na poznatoj lokaciji – Hangar, Luka Beograd.

    Revija „Fantastično putovanje” svečano će otvoriti manifestaciju koja u sebi nosi duboku emociju i sećanje na Slađanu Milošević, čija je umetnost ostavila neizbrisiv trag. Više od 40 kreatora, stilista i kostimografa iz bivše Jugoslavije predstaviće svoje radove inspirisane ovom jedinstvenom modnom ikonom. Neki od njenih najvećih hitova, koji su godinama spajali svet umetnosti, mode i muzike, pratiće korake mnogih poznatih ličnosti koje će se naći na pisti.

    Finale konkursa Fashion Incubator by Perwoll

    Pored velikog broja revija istaknutih dizajnera, na repertoaru je i finale konkursa Fashion Incubator by Perwoll, u okviru kojeg će mladi talenti pokazati pred publikom svoje kreacije i osigurati mesto u modnom svetu. Kroz ovo takmičenje, brend Perwoll pruža jedinstvenu priliku mladim dizajnerima da istražuju nove ideje i koncepte u savremenom svetu sa fokusom na sporu modu.

    Kao i svake godine, brend Perwoll je generalni sponzor manifestacije, a tema koju posebno ističe je „Rethink NEW“, u okviru koje stavlja akcenat na značaj promene svakodnevnih navika i smanjenja negativnog uticaja na životnu sredinu. Perwoll nas podseća da prava lepota mode nije samo u njenoj spoljašnjoj privlačnosti, već i u njenoj moći da inspiriše promene koje su dobre za našu planetu.

    O kompaniji Henkel

    Henkel, sa svojim brendovima, inovacijama i tehnologijama, zauzima vodeće pozicije na tržištu širom sveta u industrijskom i potrošačkom sektoru. Poslovni sektor Adhezivi tehnologije je globalni lider na tržištu lepkova, zaptivača i funkcionalnih premaza. Sa sektorom Consumer Brands, kompanija drži vodeće pozicije, posebno u sektorima pranja veša i održavanja domaćinstva, kao i nege kose na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Tri najjača brenda kompanije su Loctite, Persil i Schwarzkopf.

    U fiskalnoj 2023. godini, Henkel je ostvario prodaju od preko 21,5 milijarde evra i prilagođeni operativni profit

    Foto: Promo

    Saznaj više:
    Povezani članci: