Glumac Tom Hardy postao je zaštitno lice novog Jo Malone parfema

autor BURO.
MixCollage 16 May 2024 11 10 AM 3961

Jo Malone London brend se idealno uklapa uz Toma Hardyja, što je sada i potvrđeno njihovom prvom zajedničkom saradnjom. Naime, sada je već zvanično da je Tom Hardy postao ambasador brenda Jo Malone London, a ovo je takođe i njegova prva kampanja ikada.

Ako ste se ikada pitali kako Tom Hardy miriše, odgovor sada zvanično leži u Jo Malone Cypress & Grapevine Cologne Intense kolonjskoj vodi.

Tom Hardy

Ovaj senzualni, drvenasti miris sadrži note čempresa, vinove loze i mahovine. Odvažan je, intrigantan i privlačan parfem. Iako je Jo Malone London je već imao opšte ambasadore brenda, a ovo je prvi put da ima službeno zaštitno lice jednog mirisa. Ova promena u pristupu deo je šire strategije za privlačenje više muških kupaca, rekla je Jo Dansey, globalna generalna direktorka Jo Malone London.

„Ovo će nam pomoći da postavimo nove ambicije za naš muški segment,“ rekla je, opisujući ovo kao „ključni trenutak“ za brend.

Za izradu reklame od samo 30 sekundi za kampanju pod nazivom The Exceptional and The Contradictory, Hardy je lično angažovao reditelja Edwarda Bergera, poznatog po filmovima kao što je All Quiet on the Western Front. Spot će se emitovati na televiziji u SAD-u, Velikoj Britaniji i delovima Evrope.

tom

Tom Hardy na bilbordima velikih gradova

Vizuelni prikazi, koje je snimio portretni fotograf Jaye Davidson pojaviće se na prometnim lokacijama kao što su londonski Piccadilly Circus i njujorški Herald Square, kao i u gradovima poput Harajukua, Seula i Šangaja. Pogledajte video kampanje u nastavku.

Mnogima, ovo će biti do sada najbolja kampanja brenda, a koja su vaša mišljenja?

Foto: Promo, Instagram