Nakon što su se pojavile prve glasine u februaru, da su Meghan Markle i Princ Harry započeli zajednički life style brend, bivša vojvotkinja od Saseksa i zvanično je najavila prvi korak i najavila svoj povratak u javni svet lansiranjem svog brenda, American Riviera Orchard, prvenstveno tako što je za isti napravila Instagram nalog. Za manje od 24 sata, brend je sakupio 329.000 pratilaca na instagramu, a trenutno ima duplo više.
Instagram stranica za brend American Riviera Orchard jednostavno kaže, ‘od Meghan Markle, vojvotkinje od Saseksa’ i ‘Osnovano 2024’. Tiha, ali luksuzna brendirana obeležja hvale se gotovo kraljevskim logom sa Montecito – područjem u koje su se ona i princ Harry preselili nakon što su se povukli sa mesta starijih članova kraljevske porodice 2020. godine.
Prema Page Six-u, brend American Riviera Orchard će se fokusirati na dom, baštu, hranu i opšti životni stil, a konačno će se proširiti i na prodaju raznovrsne kućne opreme, poput kuhinjskih knjiga, hrane i posuđa. Brend će takođe prodavati niz kućnih potrepština, uključujući kuhinjske knjige, džemove i namaze, kao i osnovne stvari za posuđe kao što su pribor za jelo, stolnjaci i staklo.
Postoje informacije da će u ponudi biti i fini tekstil, vrećice od tkanine, opremu za jogu i niz predmeta vezanih za kućne ljubimce kao što su povodci, ogrlice, podmetači za hranjenje i pšenica za ptice.
Američki mediji, uključujući i Page Six, izvestili su da je brend takođe podneo prijave za zaštitu robne marke za prodaju kozmetičkih proizvoda, uključujući šminku i negu kože, kao i negu kose i parfeme – uključujući ‘vrećice sa mirisom’ i, specifično, ‘vrećice sa lavandom’.
Druge stavke od posebnog interesa su ‘suncobrani za plažu’ i ‘torbe za nošenje vina’. Iskreno rečeno, lista ukazuje na životni stil u koji smo spremni da se uključimo.
Meghan Markle se potpuno vraća svom starom načinu života
Naravno, ovo nije prvi izlet prolavljene glumice u svet životnog stila. Pre nego što se udala za princa Harija 2018. godine,vodila je blog o životnom stilu koji je jednom opisala kao ‘razgovor između prijateljica’. The Tig je osnovan 2014. godine pre nego što je ugašen 2017. kada su objavljene vesti o njenoj vezi sa princem.
2022. godine je izvešteno da je Meghan Markle podnela zahtev za zaštitu bloga, što je mnoge navelo da spekulišu o njenom povratku sadržaju vezanom za životni stil. Nakon raskida ugovora sa Spotifyjem 2023. godine, Meghan Markle je takođe potpisala ugovor o podcastu sa kompanijom osnovanom od strane žena, Lemonada Media, za koju se veruje da će takođe distribuirati njen stari Spotify podcast Arhetipi.
Foto: Pinterest