Povezano
Veštačka inteligencija svuda je oko nas, pa ne treba da čudi što je upravo to inspiracija za jesenju kampanju brenda Marc Jacobs, čije je zaštitno lice modni kameleon Bella Hadid.
Kampanja „Heaven“ u potpunosti je inspirisana budućnošću, ali predstavlja omaž KiKi čizmama i predstavlja uvod u „KiKi grupu“, asortiman konfekcije i dodataka.
Iako su svi tu da vide modne dodatke, ne možete da skrenete pogled sa Belle Hadid: na većini fotografija liči na veštački generisanog vanzemaljca, uz hardvere i tehnološke uređaje koji joj vire iz tela.
Ipak, ono što je malo ko očekivao jeste da Bella bude – ćelava. Po uzoru na kiborga, nema ni malo kose na glavi, zbog čega se fizionomija njenog lica posebno ističe.
U kolekciji Kiki Group, koja će se u prodaji naći krajem ovog meseca, naći će čuvena KiKi čizma, zajedno sa topovima, mini suknjama i satenskim torbama, uz kopče po kojima je Marc Jacobs poznat.