Meghan Markle pokrenula svoj podcast “Archetypes”

    25.08.2022.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/08/meganpcover.jpg

    Ovih dana čini se da svi vape za svojim parčetom mikrofona i imaju svoj podkast, a na listu se upisuje i Meghan Markle, koju je svoju emisiju pokrenula u saradnji sa streaming servisom Spotify, a podkast nozi naziv “Archetypes”.

    Prva epizoda “The Misconception of Ambition with Serena Williams”, izašla je pre nekoliko dana, a zvanični opis glasi: “Meghan razgovara s jednom i jedinom Serenom Williams o dvostrukim standardima s kojima se žene susreću kada su označene kao “ambiciozne” i posledicama koje to ima na druge aspekte njihovih života.

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/08/1661430528262817.png

    U ovoj premijernoj epizodi takođe se pojavljuje dr. Laura Kray, vodeća stručnjakinja za rodna pitanja na radnom mestu.

    Podcast je krenuo gotovo dve godine nakon što je najavljeno partnerstvo Archewell Audio-a (produckijske firme Meghan i Harrya) i Spotifyja, te nakon što su Meghan Markle i princ Harry objavili svoju prvu epizodu “Holiday Special” s gostima kao što su Elton John i James Corden.

    “U ovom revolucionarnom novom podcastu, Meghan, vojvotkinja od Sussexa, istražuje etikete koje sputavaju žene”, stoji u opisu podcasta na Spotifyju.

    “Meghan će razgovarati s istoričarkama i stručnjacima kako bi otkrila porekllo ovih stereotipa i voditi necenzurisane razgovore sa ženama koje dobro znaju na koji način ti stereotipi oblikuju njihove priče.”, piše Hello.

    “Ovo je “Archetypes”, podcast u kojem seciramo, istražujemo i razbijamo etikete koje pokušavaju sputati žene”, najavila je Meghan u prvoj epizodi podcasta.“Razgovarat ću sa ženama koje dobro znaju kako ovi narativi oblikuju naše priče. I razgovarat ću s istoričarima da shvatim kako smo uopšte dospele ovde.”

    Meghan prvu epizodu započinje primerom iz vlastitog iskustva, kad je kao 11-godišnja devojčica pisala kompaniji koja proizvodi detrdžent za pranje sudova i tražila da iz svoje reklame promene rečenicu: “Žene se bore s prljavim tanjirima i loncima… ” u “Ljudi se bore s prljavim tanjirima i loncima…”

    Kao sledeća gošća najavljena je niko drugi do – Mariah Carey. 

    Saznaj više:
    Povezani članci: