Čak i da ne znate da nabrojite poimence najpopularnije k-pop izvođače i bendove, nivo uticaja i popularnosti korejske muzike na celokupan svet, jača iz godine u godinu.
To znaju i modni brendovi, koji odavno sarađuju sa najpopularnijim grupama, kao što su BTS i BLACKPINK – Jennie Kim zaštitno je lice brenda Chanel, Rosé je inspiracija Yves Saint Laurenta i Tiffany & Co, a celokupna lista saradnji ne bi stala u jedan tekst.
Vrednost ovog tržišta zna i modna kuća Louis Vuitton, koja je novim ambasadorima proglasila k-pop sastav LE SSERAFIM. Ovaj sastav relativno je nov, okupio se 2022. godine, ali već su postigli značajne uspehe, pa je saradnja sa modnim kućama logičan nastavak njihovih karijera.
![Louis Vuitton odabrao članice k-pop grupe LE SSERAFIM za nove ambasadorke brenda 1 LE SSERAFIM for Louis Vuitton 01](https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/10/LE_SSERAFIM-for-Louis-Vuitton_01-1024x682.jpeg)
Članice grupe Kim Chaewon, Hong Eunchae, Sakura, Kazuha i Huh Yunjin krase novu kampanju brenda za limitiranu kolekciju tašni, usmerenu na Južnu Koreju.
Umetnička direktorka ženskih kolekcija ispred LV-a, Nicolas Ghesquière, istakla je da je uzbuđena što je ovaj sastav postao deo Louis Vuittona.
![Louis Vuitton odabrao članice k-pop grupe LE SSERAFIM za nove ambasadorke brenda 2 LE SSERAFIM for Louis Vuitton 02](https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/10/LE_SSERAFIM-for-Louis-Vuitton_02-1024x682.jpeg)
„Prvi put smo se sreli na predstavljanju kolekcije u Seulu i zaista mi se dopala energija koje su imale na afterpartiju. Svaka od njih ima tako jedinstven stil, a zajedno su vrlo autentične zajedno deluje veoma hladno i autentično“, rekla je ona.