Povezano
Čak i da ne znate da nabrojite poimence najpopularnije k-pop izvođače i bendove, nivo uticaja i popularnosti korejske muzike na celokupan svet, jača iz godine u godinu.
To znaju i modni brendovi, koji odavno sarađuju sa najpopularnijim grupama, kao što su BTS i BLACKPINK – Jennie Kim zaštitno je lice brenda Chanel, Rosé je inspiracija Yves Saint Laurenta i Tiffany & Co, a celokupna lista saradnji ne bi stala u jedan tekst.
Vrednost ovog tržišta zna i modna kuća Louis Vuitton, koja je novim ambasadorima proglasila k-pop sastav LE SSERAFIM. Ovaj sastav relativno je nov, okupio se 2022. godine, ali već su postigli značajne uspehe, pa je saradnja sa modnim kućama logičan nastavak njihovih karijera.
Članice grupe Kim Chaewon, Hong Eunchae, Sakura, Kazuha i Huh Yunjin krase novu kampanju brenda za limitiranu kolekciju tašni, usmerenu na Južnu Koreju.
Umetnička direktorka ženskih kolekcija ispred LV-a, Nicolas Ghesquière, istakla je da je uzbuđena što je ovaj sastav postao deo Louis Vuittona.
„Prvi put smo se sreli na predstavljanju kolekcije u Seulu i zaista mi se dopala energija koje su imale na afterpartiju. Svaka od njih ima tako jedinstven stil, a zajedno su vrlo autentične zajedno deluje veoma hladno i autentično“, rekla je ona.