Povezano
Kako se godina bliži kraju, sve smo bliže retrospektivnim listama. Sajt Lyst objavio je izveštaj Year in Fashion, sa detaljnim pregledom na najpopularnije, ali i one manje popularne brendove u 2022. godini.
Lyst Index je kvartalni izveštaj o modnoj industriji koji rangira najpopularnije modne brendove i proizvode.
Modnom kućom godine proglašena je Miu Miu, pre svega zahvaljujući viralnim momentima poput odrezane mini suknje i revijom muške odeće za kolekciju jesen/zima 2022. godine. Ovo je rezultiralo time da je potražnja za ovim brendom na internetu porasla za 49% u odnosu na prethodnu godinu.
Još jedan brend koji je oživeo je Diesel pod novim vođstvom Glena Martensa. Oni su dobili priznanje za Logo godine, a na Lystovoj listi našli su se zahvaljujući popularnosti 1DR torbe.
Na ovoj listi tradicionalno viđamo i Balenciagu – u izveštaju za prvi kvartal ove godine našli su se na prvom mestu, a priznanje za Modnu reviju godine dobili su zahvaljujući prošlogodišnjoj jesenjoj reviji, nakon koje je internet pretraga za ovim brendom u prva 24 sata porasla za 525%.