Modna provokacija na delu: JORDANLUCA ruši granice sa novom kampanjom za donji veš

autor BURO.
MixCollage 11 Jun 2024 01 42 PM 1813

Londonska modna marka za muškarce JORDANLUCA živi svoje najbolje dane. Dok suosnivači Jordan Bowen i Luca Marchetto pripremaju teren za svoju predstojeću reviju na Milanskoj nedelji mode, podižu nivo prepoznatljive erotike brenda sa najnovijom kampanjom.

JORDANLUCA

Nakon što je njihov viralni hit sa farmericama sa mrljama od mokraće izazvao pažnju, JORDANLUCA sada donosi poderane i zavodljive komade u svojoj kampanji za trostruki donji veš čime ujedno kreiraju prostor za podizanje novog trenda kada je reč o donjem vešu.

Prvi put predstavljeno u njihovoj kolaborativnoj kolekciji za jesen/zimu 2023, troslojni donji veš promoviše sportski duh marke Lonsdale, dok istovremeno komentariše fetisizaciju prisutnu u britanskim kvir supkulturama.

Skandalozno, zavodljivo i nesumnjivo provokativno, brend ažurirano predstavlja troslojni donji veš kao mnogo više od obične atrakcije.

Snapinsta.app 448196954 18314734279151503 8734666352574621536 n 1080
Snapinsta.app 448203001 18314734297151503 3168849632919972259 n 1080
Snapinsta.app 448179834 18314734315151503 7235858092872941419 n 1080
Snapinsta.app 448176188 18314734270151503 7788626464996929565 n 1080

JORDANLUCA – Jedinstven dizajn

Kamoanja zrači erotskom senzualnošću, prikazujući muške modele u hedonističkim pozama. Modeli JT-1 i JT-3 unapređeni su u klasičnim belim i sivim tkaninama, uvodeći nove jockstrap modele sa minimalnim pokrivanjem. Elastični pojasevi sa naopako ispisanim slovima i figurama borbenog lava i jednoroga inspirisanim logom Lonsdale-a služe kao modni detalj koji će upotpuniti izgled komada.

Foto: Instagram