Angelina Jolie i njena fotografija sa pčelama zapalila je internet danas

autor BURO.
agelinajoliepcele 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/05/agelinajoliepcele.jpg

Angelina Jolie deli javnost oduvek – ali bilo da ste od onih koji vole ili onih koji ne vole njen lik i delo znate veoma dobro da je ona jedna od retkih poznatih ličnosti koja se svim svojim resursima bori za promene: od aktivizma do usvajanja dece i svesnosti o raku dojke. Jedna od stvari koje su joj bliske srcu i za koje se zalaže jeste i ekologija, još preciznije pčele i njihova važnost za planetu. 

Nedavno se uključila u akciju pod imenom „Žene za pčele“, koji predstavlja zajednički UNESCO i Guerlain projekat, pokrenut sa misijom da se podrži i obuči 50 pčelarki i da se do 2025. godine napravi 2500 košnica i 125 miliona pčela.

Ovaj bitan zadatak Angelina je shvatila ozbiljno i potpuno mu se posvetila. Kako bi privukla pažnju na važnost teme odlučila je da napravi malu kampanju koju imate priliku da vidite ovde.

Upečatljiva kampanja napravljena je u saradnji sa National Geographic i fotografisao ju je Dan Winters. Po rečima fotografa, njegova glavna briga prilikom snimanja bila je bezbednost i učinio je sve u svojoj moći da se Angelina oseća sigurno. Podelio je i da je inspiracija za ovo snimanje bila legendarna fotografija koju je napravio Richard Avedon.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/05/1621524170391552.jpg

Da bi uspeo u tome Dan je angažovao stručnjake koji su mu proizveli iste feromone koji su korišteni na tom legendarnom snimanju pre 40 godina. Ti feromoni su zatim raspoređeni po telu glumice kako bi pčele počele da se na njoj okupljaju. Da bi dobili upečatljivu fotografiju kakvu je napravio i Richard Avedon morali su da raspodele pčele neravnomerno po telu a to su uspeli tako što su glavne tačke na kojima su želeli da se pčele sakupljaju u većem broju poprskali sa malo više feromona. Svi su na ovom snimanju nosili zaštitna odela osim glavne zvezde: Angelina je punih 18 minuta stajala mirna i nije zaradila nijedan ubod. Fotografija je po objavljivanju sakupila za nekoliko sati preko milion lajkova i postala hit na internetu i tema dana, čime je svakako skrenula pažnju na ono što su glumica i ekipa želeli. Da li biste i vi bili ovako hrabri zarad pravog cilja?