Kako je Rihanna postala najbogatija pevačica na svetu?

    05.08.2021.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/08/rihannacover.jpg

    Rihanna je zvanično postala bilionerka. A kako je dotle stigla? Definitivno ne samo putem pevanja. Ona je, nesumnjivo, višestruko talentovana, ali iza nje, isto tako, stoji ozbiljan rad na svim frontovima na koje je odlučila da istupi. Kada je lansirala svoj brend Fenty 2017. ideja je bila da se sve žene sa bilo koje strane sveta osete uključenim kroz njene kampanje i u tome je, nema sumnje, uspela. Osim toga, to je ono što joj je umnogome pomoglo na putu da postane bilionerka. Dakle, ona je u svojoj beauty liniji, a u kolaboraciji sa kompanijom LVMH, iza koga stoji Bernard Arnault, drugi najbogatiji čovek na svetu, napravila mini revoluciju, jer njeni porizvodi imaju različite nijanse, za žene svih boja, a njene kampanje su definicija raznolikosti.

    Samo godinu dana kasnije, dakle 2018. prihodi su, od proizvoda koji su se prodavali onlajn i u Sephori, već bili nesagledivi. Konkretno: 550 miliona dolara godišnje, čime je uspela da prestigne druga dva planetarno popularna brenda – Kylie Cosmetics, pod vođstvom Kylie Jenner i KKW Beauty, iza koga stoji Kim Kardashian. Kako je ona to, zapravo, uspela? Mnogo je žena na svetu koje jednostavno godinama nisu uspevale da nađu proizvode koji odgovaraju njihovoj boji kože – ili su bili presvetli ili pretamni. Rihanna je sa svojim produktima izašla ispred njih i poručila da apsolutno nikoga nije izostavila, a cifre nepobitno govore u prilog tome.

    Iako je pandemija usporila prodaju, činjenica je da beauty brendovi ostvaruju najveću zaradu ikada. Fenty Beauty se, konkretno, procenjuje na 2.8 biliona, a izgledi su da će ove brojke samo rasti. Stvari su se za poznatu pevačicu dalje razvijale sa Fenty x Savage, njenom kolekcijom donjeg veša. Ipak, ne pretvara se sve što Rihanna takne u zlato. Ona je u jednom momentu pokušala da svojim brendom obuhvati i nakit i garderobu, ali je pandemija ubrzo dovela do gašenja te ideje, te je poslednja kolekcija bila u novembru 2020.

    Poznato je da je ona plivala i u glumačkim vodama, a ono što se svi pitaju je šta je sa muzikom, budući da je Riri poslednji album izbacila 2016. godine, a do tada je važila za pevačicu koja novi album izbacuje neizostavno svake godine. U međuvremenu, Rihanna je postala mnogo više od muzike, izgradila ozbiljno ime u beauty svetu, a sa svega 33 godine postala najbogatija pevačica na svetu i iskreno ne verujemo da će se tu zaustaviti.

    Saznaj više:
    Povezani članci: