Make up brendovi essence i Catrice u predivnoj akciji za morske kornjače i čiste plaže

autor BURO.
Square essence catrice 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/06/Cover_essence-catrice.jpg

Kornjača kao upornost koja pobeđuje brzopletost. U savremenom dobu i trendovima koji se menjaju kao brzi zec. Zaslužna je doslednost brendova essence i CATRICE i samosvest o njihovoj sposobnosti da kvalitetan, pristupačan, trendovski proizvod mudro dovedu na police lepote krajnjih kupaca, a da pritom ne štete svojoj okolini, a sve to uz timski rad zaslužan za njihov uspeh.

Pouka iz basne o kornjači i zecu: da se spor i stalan pobeđuje menjao kako se menjaju trendovi, a to je da sada pobeđuje stalan i brz, zapravo onaj ko najbolje reaguje na promene i pritom vodi računa svega što ga okružuje.

Visokokvalitetni i cenovno pristupačni makeup brendovi essence i CATRICE sprovode globalnu strategiju održivosti brendova lokalno. Treću godinu zaredom udružili su se u divnoj priči o čišćenju plaža.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/06/168692075508153.jpg

Ovoga puta, inspirisani mudrim kornjačama u mesecu kada se obeležava Svetski dan morskih kornjača, odlučili su da posete Lošinj u Centru za rehabilitaciju morskih kornjača.

essence i CATRICE ne samo da brinu o životnoj sredini već i veoma vole životinje, a od samog postojanja brendova su bez okrutnosti jer ne testiraju na životinjama niti koriste sastojke koji su testirani na životinjama. Članovi kompanije VM2 COSMETICS posjetili su i Lošinjski edukativni centar mora i novčanom donacijom podržali edukativnu i javnu ulogu Instituta Plavi svijet. Tokom kratke i veoma informativne obuke u Institutu o morskim kornjačama koje žive u Jadranskom moru, naučili su i da morske kornjače pate od zagađenja mora raznim otpadom, a posebno plastičnom ambalažom koju gutaju greškom za hranu i u ribolovu. mreže ili kao posledica povrede brodskim propelerom.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/06/1686920822606508-scaled.jpg

Drugog dana otišli ​​su na ostrvo Ilovik, gde su zajedno sa meštanima i influenserima emisije BALKAN TOP STAR održali akciju čišćenja plaža u cilju podizanja svesti javnosti o važnosti zaštite i očuvanja kornjača i naših plaža. Čistili su najveću uvalu na ostrvu sa peščanom plažom Paržine na jugoistočnoj strani ostrva.

Za Ilovik se kaže da je ostrvo cveća, jer skoro oko svake kuće cvetaju oleandri, palme, ruže i drugo cveće, a specifičnost ovog ostrva su visoka stabla eukaliptusa, takođe je i pešačko ostrvo jer na njemu nema automobila. Kornjače i cveće i more bili su više nego dovoljni za sreću i lekciju za timski rad i delovanje za održiv način života. Za dobrobit nas samih i svega što nas okružuje.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/06/1686920755032057.jpg

Pored učešća u akcijama čišćenja, oba brenda rade na stalnom smanjenju upotrebe čestica mikroplastike, pri čemu je ušteđeno oko 300 tona nove plastike, kao i na proizvodnji klimatski neutralnih i veganskih proizvoda. Kompanija koja je vlasnik brendova, cosnova Beauty, je klimatski neutralna kompanija.