Turistička organizacija Nemačke (DZT) nastavljanjem svoje uspešne kampanje German.Local.Culture inspiriše na ponovno pokretanje nemačkog dolaznog turizma.
Petra Hedorfer – predsednica upravnog odbora DZT-a: “Nakon dve godine pandemije, i u pozadini užasnog rata u Ukrajini turizam se susreće sa velikim izazovima. U vremenima poput ovih veoma je važno da pošaljemo poruku koja promoviše mir, okuplja ljude i koja je sinonim za toleranciju i otvorenost. Kampanja Turističke organizacije Nemačke German.Local.Culture čini upravo to – prenosi poruku o harmoniji između generacija, važnosti očuvanju tradicija i prihvatanju različitih kulturnih uticaja prezentujući autentična, lokalna iskustva u urbanim destinacijama ali i lepote odmora u ruralnim okruženjima i njihovoj održivoj turističkoj ponudi. Ova kampanja pruža širok spektar inspiracije za sve putnike i promoviše Nemačku kao destinaciju za duži odmor, za sve one koji su u potrazi za kulturnim sadržajem, aktivnim ili porodičnim odmorom.“
Mikrosajt je centar za inspiraciju i informacije. Posetioci sajta mogu da dobiju savete za putovanja i predloge od chatbot-a koji radi pomoću veštačke inteligencije, a zanimljiv promotivni video predstavlja raznolikost Nemačke kao destinacije za turizam i fokusiran na kulturu i prirodu.
Četiri tematska klastera, Flair, Craft, Taste i Green prikazuju neverovatnu nemačku arhitekturu i autentični ambijent, bogato nasleđe starih zanatlija i majstora, tradicionalnu regionalnu kuhinju i prirodne lepote Nemačke, stavljajući ih u kontekst turizma. Predlažemo da online istražite svaki od njih, sigurni smo da ćete otkriti neke skrivene bisere o kojima do sada niste razmišljali. Ove jeseni krenite novim još neistraženim stazama.