U utorak smo prisustvovali jedinstvenoj multimedijalnoj postavci u Rajkovoj pećini, druženju i radionicama u veličanstvenoj prirodi Homolja i kao šlag na torti – noćenju u luksuznim šatorima, kako bismo se upoznali sa novim članom Rosa vode – Rosa Homolje.
Multimedijalna vizuelna postavka „Duboka šuma“ je bila doživljaj za sva čula, a po prvi put je organizovana unutar jedne od najlepših i najdužih pećina u Srbiji, u netaknutoj prirodi Homolja, odakle i potiče gazirana Rosa. Tako je, Rosa sada ima i svoju gaziranu verziju i stiže u pravo vreme – tik pred letnji period kada nam je glavna misija naći adekvatno osveženje uz koje ćemo lakše pregurati vrele dane.
„Ovo je prvi put da se jedan brend predstavlja na ovakav inovativan način. Koristeći najsavremenije digitalne tehnologije, želimo da dočaramo deo jedinstvene lepote homoljskog kraja kome pripada i Rosa Homolje. Želeli smo da prikažemo moć netaknute prirode u kombinaciji sa osvežavajućim mehurićima i kreiramo jedinstveno iskustvo, kao i da predstavimo vrednosti samog brenda Rosa Homolje.“, rekla je Agnes Ivković brend menadžer Rosa vode.
Odličnog mineralnog sastava, Rosa Homolje je jedina voda u Srbiji koja u svom sastavu sadrži jedinstven balans kalcijuma, magnezijuma i kalijuma u kombinaciji sa niskim sadržajem natrijuma. Važan podatak je da jedan litar gazirane Rosa Homolje zadovoljava 30% dnevnog referentnog unosa odraslih za kalcijumom.
Prirodno mineralna voda, gazirana Rosa Homolje dostupna je na tržištu u PET pakovanjima od 0.5l i 1.5l, kao i u staklenoj ambalaži od 330ml i 750ml i namenjena je svima vama koji želite da se osvežite i iskusite svežinu mehurića iz srca Homolja.