Brend Louis Vuitton otvorio je novu kulturnu destinaciju u Parizu – izložbu LV Dream posvećenu 160 godina dugom postojanju brenda, kao i svojim saradnjama sa umetnicima. Od portreta samog osnivača koji potpisuje Cao Fei pa do legendarnih Louis Vuitton kofera, izložba je postavljena kao imerzivno putovanje kroz genetski kod LV.
LV Dream je stalni otvoreni razgovor između istorije kuće i budućnosti, bogatog nasleđa i bekompromisne modernosti, dragocenih tradicionalnih tehnika izrade i inovacija, a taj razgovor vodi se kroz svih devet prostorija koliko postavka obuhvata. Posebnu poslasticu – u bukvalnom i prenosnom smislu – predstavljaju café i butik sa čokoladom iza kog stoji čuveni poslastičar iz Cheval Blanc Paris, Maxime Frédéric.
Sama kampanja zvanično će biti lansirana 26. decembra u Japanu, a prvi drop naćiće se u prodaji u Japanu i Kini 1. januara i ostatku sveta u svih 460 LV butika 6. januara.